مقالات

نت‌فلیکس سری انیمیشن دیوار سرخ را می‌سا‌زد

2.64Kviews
۴٫۳
(۸)

نت‌فلیکس طی قراردادی حقوق ساخت مجموعه کتاب دیوار سرخ برایان جاکس را از Penguin Random House Children’s UK برای ساخت نسخه سینمایی و تلوزیون خریداری کرد. دیوار سرخ ماجرای قهرمانی حیوانات شجاعی است که در قلعه‌ای در دیوار سرخ زندگی می‌کنند. مجموعه کتاب‌های دیوار سرخ بالغ بر ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته و به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده است. این قرارداد که برای اولین بار برای شامل تمام سری کتاب‌ها می‌شود و همچنین برای اولین بار است که فیلم سینمایی از آنها ساخته می‌شود.

یک فیلم سینمایی بر اساس اولین کتاب این مجموعه ساخته می‌شود. دیوار سرخ همکنون تحت نظارت پاتریک مک‌هیل (که نویسندگی پینوکیو گیلرمو دل تورو را هم بر عهده دارد) در حال توسعه است، همچنین مجموعه سریالی بر اساس کاراکتر مارتین جنگجو نیز در دست ساخت است.

بن هورسلن، که مدیریت انتشارات Penguin Random House Children’s UK بر عهده دارد چنین عنوان می‌کند که “نمی‌توانم شدت خوشحالیم را از این قرارداد ابراز کنم! این مجموعه داستان محبوب در قلب میلیون‌ها خواننده جای دارد، و ما نیز بسیار خوشحال هستیم که همراه با نت‌فلیکس این کاراکترهای دوست‌داشتنی را برای مخاطبان به تصویر درآوریم.”

آلان اینگرام، نماینده کمپانی Redwall Abbey (که مالکیت حقوق معنوی آثار جاکس را بر عهده دارد)، اضافه می‌کند که “برایان اغلب به سراسر جهان سفر میکند تا برای مخاطبان جوان داستان‌های دیوار سرخ را بیان کند، برایان از اینکه نت فلکیس در این امر به او کمک کند بسیار خوشحال خواهد شد. او همیشه خواهان این بوده است که به داستان‌هایش جان ببخشد، و اکنون این فرصت فراهم شده که نسخه سینمایی و سریالی این مجموعه برای مخاطبان ساخته شود. ما بسیار از شنیدن خبر همکاری نت‌فلیکس و Penguin Random House Children’s UK خرسند هستیم.”

مطالعه کنید:  چطور کاراکتری که یک توپ را پرتاب می کند انیمیت کنیم

دیوار سرخ در رده مجموعه انیمیشن‌های سینمایی نت‌فلیکس مانند کلاوز، ویلابی‌ها، و بر روی ماه قرار خواهد گرفت.

منبع: AWN

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴٫۳ / ۵٫ ۸

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 45 = 49

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.