اخبار

همکاری هولت با انیمیشن آشپزخانه‌ای

3.34Kviews
۰
(۰)

این بازیگر که در یک سال اخیر موفقیت‌های زیادی کسب کرده است، از همکاری با یک همکاری هولت با انیمیشن آشپزخانه‌ایمحصول انیمیشن ابراز خوشحالی و خشنودی می‌‌کند.

منابع نزدیک به فیلم آن را چیزی در حال و هوای مجموعه فیلم انیمیشن موفق و پرفروش «داستان اسباب‌بازی» کمپانی والت دیزنی و شرکت کامپیوتری پیکسار ارزیابی می‌کنند.

این کمدی ماجراجویانه و خانوادگی را آلکساندر ویلیامز کارگردانی می‌کند. او انیماتوری است که پیش از این با فیلم‌هایی مثل «پاکاهانتس» و «شیر شاه» (هر دو محصول کمپانی والت دیزنی) همکاری داشته است.

فیلم‌نامه فیلم را کریس برانی نوشته و قصه آن درباره تعدادی از اشیاء و لوازم داخل آشپزخانه است که رقابت سختی با یکدیگر دارند.

آلکساندر ویلیامز درباره این قصه می‌گوید: «حال و هوای داستان فیلم فانتزی و ماجراجویانه است و مخاطب اصلی آن هم تمام اعضای خانواده هستند. امیدوارم بزرگترها هم به اندازه بچه‌ها از تماشای این فیلم لذت ببرند

نیکلاس هولت در قصه فیلم قرار است به جای یکی از اشیاء داخل آشپزخانه صحبت کند که در تلاش است تا خودش را به عنوان بهترین وسیله داخل این مکان به همگان معرفی کند.

کار تولید انیمیشن کامپیوتری «روزی روزگاری زمانی در آشپزخانه» از ماه سپتامبر شروع می‌شود و تابستان سال ۲۰۱۵ به عنوان زمان اکران عمومی آن تعیین شده است.

نیکلاس هولت بهار سال جاری دو فیلم «جک غول کش» و «آدم ‌های گرم» را روی پرده سینماها داشت ،که هر دوی آنها با استقبال خوب تماشاگران روبرو شوند.

در فیلم اول او در نقش جک غول‌کش قهرمان افسانه‌ای قصه‌های کلاسیک بازی کرد و در فیلم دوم که یک کمدی ترسناک بود، در نقش یک زامبی ظاهر شد که دل به یک جوان می‌بندد و وارد دنیای آدم‌ها می‌شود.

مطالعه کنید:  انیمیشن «اسپایدرمن» در راه است

موفقیت این فیلم‌ها نام هولت را در سطح وسیعی مطرح کرد، وی هم اکنون مشغول بازی در یکی از نقش‌های اصلی فیلم پربازیگر «مردان ایکس : روزهای گذشته آینده» است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 38 = 42

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.