اخبارانیمیشن ایران

هیات داوری بخش داستانی و پویانمایی جشنواره «سماء» معرفی شدند

1.94Kviews
۰
(۰)

اعضای هیات داوری نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» در بخش ملی داستانی و پویانمایی معرفی شدند.

به گزارش آنا و به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم کوتاه سماء، علیرضا رضاداد، ابوالفضل جلیلی و بهرام عظیمی به عنوان داوران بخش ملی داستانی و پویانمایی معرفی شدند و قرار است از میان آثار مورد تایید هیات انتخاب، برترین‌ها را مورد داوری قرار دهند.

در بخش ملی داستانی ۵۸ فیلم توسط هیات انتخاب به داوران این بخش معرفی شده است. همچنین در حوزه پویانمایی نیز ۲۰ فیلم به مرحله داوری رسید.

علیرضا رضاداد متولد ۱۳۳۸ در شهر تهران و دانش‌آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی است. در کارنامه حرفه‌ای رضاداد مسئولیت‌هایی چون مدیر کل تولید، طرح و برنامه و قائم مقام شبکه ۲ سیما، معاونت تولید مرکز سیما فیلم، مدیر کل تولید سیما، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، ۴ دوره دبیری جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان، دبیر سومین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، مجری طرح فیلم «محمد رسول‌الله» به چشم می‌خورد.

این مدیر سینمایی علاوه بر دبیری دوره‌های متوالی جشنواره فیلم فجر، هم اکنون به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر فعالیت می‌کند.

بهرام عظیمی متولد ۱۳۴۵ در تهران و کارگردان پویانمایی، فیلمنامه‌نویس، طراح کاراکتر و کاریکاتوریست است.

بهرام عظیمی مجموعه‌های بسیاری از داستان های آموزشی در حوزه شهروندی کارگردانی کرده است که معروف ترین آثار در این حوزه مجموعه پویانمایی «سیا ساکتی» است. همچنین فیلم سینمایی «تهران ۱۵۰۰» نیز از مجموعه فعالیت‌های عظیمی به عنوان کارگردان است.

ابوالفضل جلیلی متولد ۱۳۳۶ در ساوه و فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری از دانشکده هنرهای دراماتیک است. وی فعالیت سینمایی را با کارگردانی فیلم‌های کوتاه آغاز کرد و فیلم‌های معروفی چون «گال»، «دت یعنی دختر»، «دان»، «قصه های کیش» را در کارنامه کاری خود دارد.

مطالعه کنید:  تماشا کنید: کلیپ هایی از انیمیشن زوتوپیا

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

4 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.