اخبار

پایان اتومبیل رانی ۲۸۵ میلیونی «توربو»

3.35Kviews
۰
(۰)

انیمیشن کامپیوتری «توربو» با یک فروش کلی ۲۰۲ میلیون دلاری، به نمایش عمومی خود در کشورهای مختلف جهان خاتمه داد. این فیلم محصول کمپانی دریم ورکز است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تحلیل‌گران اقتصادی سینما پیش‌بینی می‌کردند این فیلم در خارج از آمریکای شمالی، به فروش ۲۵۰ تا ۲۷۰ میلیون دلاری دست پیدا کند.

این درحالی است که نمایش عمومی «توربو» در فصل تابستان در سینماهای آمریکای شمالی، با یک فروش ۸۳ میلیون دلاری به کار خود پایان داد.

این رقم فروش در آمریکا و کانادا، رضایت خاطر مسئولان کمپانی دریم ورکز را فراهم نکرد. در همان زمان آن‌ها گفتند چشم امید به فروش خوب آن در بقیه کشورهای جهان دوخته اند.

حالا به نظر می‌رسد رقم بالای فروش ۲۰۲میلیون دلاری فیلم در چهل و پنج کشور جهان (که در سه هزار و نهضت سالن سینمای آن‌ها به روی پرده رفته)‌ مسئولان این کمپانی را خشنود کرده است.

 فروش «توربو» در کشورهای فرانسه، انگلستان و آلمان به ۲۰، ۲۰ و ۱۵میلیون دلار رسیده و نمایش عمومی موفقیت‌آمیز آن در این کشورها به پایان خود رسید..

به نوشته سایت اینترنتی موویز، رقم فروش کلی «توربو »در آمریکا و بقیه کشورهای جهان به ۲۸۵ میلیون دلار رسیده است . پیش‌بینی می‌شد این رقم فروش تا ۳۰۰ میلیون دلار هم افزایش پیدا کند.

«توربو» که با افتتاحیه‌ای ۲۱ میلیون دلاری در هفدهم ژولای سال جاری به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفت، توسط دیوید سورن کارگردانی شده است. برای تولید این فیلم ۱۳۵ میلیون دلار هزینه شد.

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه نقاشی

رایان رینولدز بازیگر مطرح سینما (که یکی از صداپیشه‌های اصلی انیمیشن پرفروش «خانواده کرودها» هم بود) در «توربو» به جای کاراکتر اصلی قصه توربو صحبت کرد.

توربو یک حلزون معمولی بود که آرزوی شرکت در مسابقات قهرمانی اتومبیل‌رانی را داشت و بر اثر اتفاقی غیرمنتظره، امکان شرکت در این مسابقات را پیدا می‌کند.

او پس از رد کردن موانع و مشکلات متعدد، موفق می‌شود قهرمان مسابقات اتومبیل رانی شود و موقعیت خوبی برای بقیه حلزون‌ها و دوستان خود فراهم کند.

در زمان اکران عمومی «توربو» در سینماهای آمریکای شمالی صحبتی از تولید احتمالی قسمت دوم این اکشن ماجراجویانه انیمیشنی نبود.

اما فروش بالای بین المللی آن، به احتمال زیاد بحث تولید دومین قسمت فیلم را مطرح خواهد کرد. این در حالی است که تهیه کنندگان فیلم، هنوز در این رابطه واکنشی نشان نداده اند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

4 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.