اخبار

پایان خوب ۳۵۰ میلیونی «من نفرت انگیز ۲»

4.61Kviews
۴
(۱)

فروش کلی انیمیشن کامپیوتری «من نفرت انگیز ۲»در سینماهای آمریکای شمالی به ۳۵۰ میلیون دلار رسید. فروش هفتگی فیلم به زیر ۲ میلیون دلار رسیده است.

این فیلم موفق فصل تابستان امسال در حالی به فروش ۳۵۰ میلیون دلاری دست پیدا کرد که از فهرست ده فیلم اول جدول گیشه خارج شد.

با این رقم فروش بالا، دومین قسمت این کمدی اکشن خانوادگی و ماجراجویانه پس از «مرد آهنی ۳»، لقب دومین فیلم موفق فصل تابستان سینما را از آن خود کرد.

این در حالی است که فروش بین‌المللی «من نفرت انگیز ۲»در ۵۱ کشور دیگر جهان هم به بالای ۴۰۰ میلیون دلار رسیده است و نمایش موفقیت آمیز آن ادامه دارد.

به این ترتیب ،فروش کلی جهانی فیلم در آمریکا و بقیه کشورهای جهان به رقم بالای ۷۶۰ میلیون دلار رسیده و این رقم هم‌چنان در حال افزایش است.

قبل از این کمپانی یونیور سال که تهیه کننده فیلم است گفته بود به یک فروش کلی جهانی ۸۰۰ میلیون دلاری برای آن امیدوار است و «من نفرت انگیز ۲ »ظرفیت آن را دارد که به این رقم فروش دست پیدا کند.

«من نفرت انگیز ۲»با یک افتتاحیه ۸۴ میلیون دلاری نمایش عمومی خود را درآمریکای شمالی آغاز کرد و فروش روز چهارم ژولای باعث شد تا در ۴ روز اول نمایش خود یک فروش ۱۴۳ میلیون دلاری را تجربه کند.

تهیه کنندگان این کمدی اکشن خانوادگی و ماجراجویانه می‌گویند انتظار چنین استقبال بالایی را از سوی تماشاگران قسمت دوم آن نداشتند.

مطالعه کنید:  مکزیکی‌ها در عالم ارواح «کتاب زندگی» را ورق می‌زنند

»من نفرت انگیر ۲»را پی‌یر کانین و کریس رناد کارگردانی کرده‌اند و استیو کارل، کریستین ویگ و بنجامین برات به عنوان صدا پیشه با آن همکاری دارند.

به نوشته سایت اینترنتی باکس آفیس،این انیمیشن کامپیوتری با هزینه تولید ۷۶ میلیون دلاری تهیه شده و کاراکتری های اصلی قسمت اول، شخصیت های اصلی دومین قسمت آن هم هستند.

گورو کاراکنر اصلی قصه (که در قسمت اول آدم بد ذاتی بود که تحت تاثیر سه بچه کوچک و شیطان قصه، تبدیل به یک آدم خوب می‌شود) در قسمت دوم به مبارزه علیه آدم‌های بدی می‌رود که قصد آزار کودکان را دارند. سه دوست شیطان و کوچولوی او هم ،در این مبارزه در کنار وی قرار دارند.

قسمت اول «من نفرت انگیز» در سال ۲۰۱۰ به روی پرده سینماها رفت. این فیلم که با هزینه تولید ۶۹ میلیون دلاری تهیه شده بود، در آمریکای شمالی ۲۵۲ میلیون دلار فروش کرد.

فارس

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 12 = 22

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.