اخبارانیمیشن ایران

پخش انیمیشن تحسین‌شده «شجاع» به مناسبت عید فطر

4.21Kviews
۰
(۰)

انیمیشن سینمایی «لوراکس» (The Lorax) پنجشنبه، ۱۷ مرداد ماه ساعت ۲۱ از شجاعشبکه پویا پخش می‌شود.

این انیمیشن از روی کتابی با همین نام نوشته‌ی دکتر «سوس گایزل» (داستان نویس آمریکایی کودکان) ساخته شده است و «چینس رنود» و «کیل بالدا» آن را کارگردانی کرده‌اند.

«لوراکس» به تهیه‌کنندگی «کریس ملندری» و «جانت هلی» محصول ۲۰۱۲ آمریکاست و داستان آن درباره‌ی پسرکی دوازده ساله به نام «تد» است که برای رسیدن به دوست رویاهای خود باید سر از کار ماجرای موجودی عجیب به نام «لوراکس» دربیاورد. «لوراکس» که محیط طبیعی زندگی خود را در خطر می‌بیند با کمک «تد» می‌خواهد نقشه شوم سودجویان را برای قطع درختان جنگل به هم بزند. شهردار و خلافکاران هم که این دو را مانع دستیابی خود به ثروت سرشار می‌بینند به مقابله با آنان برمی‌خیزند.

انیمیشن سینمایی دیگر پویا به مناسبت عید فطر «شجاع»، (Brave) به کارگردانی «مارک اندروز» و «براندا چپمن» است که جمعه، ۱۸ مرداد ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

«شجاع» که محصول ۲۰۱۲ آمریکا است به تهیه‌کنندگی «جان لستر» و «کاترین سارافیان» ساخته شده است و درباره‌ی شاهزاده «مریدا» است که دوست ندارد زندگیش در قید و بند یک شاهزاده باشد، تصمیم می‌گیرد که آزاد باشد و مسیر زندگیش را خودش انتخاب کند و در همین راه جادوگری در سر راهش قرار می‌گیرد.

این فیلم برنده‌ی جایزه‌ی بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۳ جشنواره گلدن گلوب شد، مدیر دوبلاژی آن را هم مهرداد رئیسی برعهده دارد.

ایسنا

مطالعه کنید:  آموزش انیمیت به شیوه پیکسار-فصل اول-قسمت دوم

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

5 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.