اخبارکلیپ

کلیپ جدیدی از انیمیشن «پرندگان خشمگین ۲» منتشر شد

2.97Kviews
۴٫۶
(۵)

ماه گذشته بود که کمپانی سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر انیمیشن The Angry Birds Movie 2 (فیلم پرندگان خشمگین ۲) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد معرفی شخصیت شرور و منفی اصلی این قسمت به نام زتا با صداپیشگی لزلی جونز، هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از دنباله انیمیشن The Angry Birds Movie (فیلم پرندگان خشمگین) منتشر شده است.


جیسون سودیکیس در نقش رد، جش گد در نقش چاک، بیل هیدر در نقش لئونارد، دنی مک‌براید در نقش بمب، پیتر دینکلیج در نقش عقاب بزرگ افسانه‌ای، لزلی جونز در نقش زتا، ریچل بلوم، استرلینگ کی براون، نیکی میناژ، اوگینو دربز، پیت دیویدسون، بابی موینیهان، زک وودز، آکوافینا، لیل رل هاوری، داو کامرون، بک بنت و بروکلین پرینس، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن The Angry Birds Movie 2 را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده توروپ ون اورمان بوده است. این انیمیشن اقتباسی از مجموعه بازی The Angry Birds (پرندگان خشمگین) است.

انیمیشن The Angry Birds Movie 2 برای اکران در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ (۲۵ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن The Angry Birds Movie با همکاری شرکت سونی پیکچرز و کلمبیا پیکچرز تولید شد و در سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و با واکنش متوسط منتقدان مواجه شد. این انیمیشن موفق شد حدود ۳۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

پرندگان خشمگین ابتدا به عنوان بازی ویدیویی ساخته شد که این امر در سال ۲۰۰۹ اتفاق افتاد .
این بازی توسط شرکت « راویو اینترتیمنت » ساخته و توسط « چیلینگو » منتشر شد . داستان بازی به گونه ای است که بازیکنان چند پرنده را توسط تیرکمان به سوی خوک هایی که هدف هستند پرتاب میکنند و باید خانه ی خوک هارا خراب کنند .
این بازی با موفقیت بسیار زیادی مواجه شد و طبق آماری که هم اکنون وجود دارد ، پرندگان خشمگین بیش از ۱ میلیارد دانلود در Google Play و App store داشته است .

مطالعه کنید:  مکزیکی‌ها در عالم ارواح «کتاب زندگی» را ورق می‌زنند

بعد از موفقیت های فراوان این بازی ، « سونی پیکچرز » به فکر ساختن یک انیمیشن از این عنوان کرد و با تایید « راویو اینترتیمنت » مراحل ساخت این انیمیشن آغاز شد . « انیمیشن پرندگان خشمگین » نهایتا در تاریخ ۵ مه ۲۰۱۶ به اکران درآمد و توانست موفقیت خوبی را برای تهیه کنندگان به ارمغان بیاورد .
عنوان ذکر شده با بودجه ای بالغ بر ۷۳ میلیون دلار تولید شد و توانست ۳۴۷ میلیون دلار توسط گیشه ها فروش داشته باشد .
داستان انیمیشن راجب پرندگانی است که در جزیره ای آرام مشغول به جوجه کردن تخم هایشان هستند که ناگهان با ورود یک کشتی به ساحل مواجه میشوند . مسافرین این کشتی خوک های سبزی هستند که قصد دارند با فریب دادن پرندگان تخم های آنهارا بدزدند و برای فرمانروای خود غذا جمع کنند .
پس از فریب خوردن پرندگان ، آنها تصمیم میگیرند که به شهر خوک ها حمله کنند و تخم های خودرا قبل از تبدیل شدن به غذا نجات دهند و در طی این داستان شاهد صحنه های کمدی و گرافیکی بسیار جالی هستیم .

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴٫۶ / ۵٫ ۵

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

18 + = 25

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.