اخبار

گالری کانسپت آرت «زندگی پنهان حیوانات خانگی»

4.52Kviews
۲٫۵
(۲)

 

 

زندگی پنهان حیوانات خانگی

کریس راناد خالق مجموعه انیمیشن‌های «من نفرت انگیز» که از انیمیشن‌های محبوب دهه دوم قرن بیست و یکم به حساب می‌آیند ،در تازه‌ترین اثری که ساخته به سراغ داستان بسیار بامزه و جذابی رفته و این بار هم توانسته حسابی برای فیلم جدیدش مخاطب جذب کند. خالق شخصیت‌های بسیار محبوب «مینیون‌ها» با ساخت «زندگی پنهان حیوانات خانگی» یکبار دیگر توانسته جیب مدیران کمپانی نه چندان بزرگ «ایلومینیشن» را پر از پول کند. راناد داستانش را در بستر بامزه‌ای تعریف می‌کند،. سگی خانگی به نام مکس در کنار صاحبش کتی در یکی از محله‌های بالا نشین شهر نیویورک زندگی می‌کند. او در رفاه کامل است و زندگی بی‌دغدغه و اشرافی‌اش را دوست دارد. مکس با دیگر حیوانات محله خود از جمله یک سگ دیگر و یک گربه و یک پرنده رابطه دوستانه خوبی دارد.

 زندگی کاملا بر وفق مراد مکس پیش می‌رود تا اینکه یک روز صاحبش سگی خیابانی به نام دوک را به خانه می‌آورد تا از او هم مراقبت کند. مکس که اصلا از این مهمان بامزه خوشش نمی‌آید بنای ناسازگاری با او می‌گذارد و نتیجه‌اش دعوای سختی می‌شود که بین این دو در می‌گیرد و آنها را به خیابان‌های نیویورک می‌کشاند؛ جایی که برای سگ خانه زادی مثل مکس اصلا جای امنی نیست. مکس و دوک در خیابان‌های شهر گرفتار ماموران کنترل حیوانات می‌شوند، ولی با بدبختی از دست آن‌ها فرار می‌کنند. با این حال این بدترین بلایی نیست که سر آنها می‌آید. این دو در تلاش برای بازگشت به خانه با گروهی حیوان خیابانی و طرد شده به سرکردگی خرگوشی به نام اسنوبال مواجه می‌شوند. اسنوبال و گروهش که از برخورد انسان‌ها با حیوانات متنفرند تصمیم دارند حسابی از خجالت این دو سگ خانگی درآیند.

مطالعه کنید:  پیکسار سراغ «جک و لوبیای سحرآمیز» رفت

 

از آن طرف دوستان مکس هم كه نگران غیبت او شده اند، تصمیم می‌گیرند هر طور شده او را پیدا کنند و به خانه بازگردانند.  کمتر کسی تصور می‌کرد «زندگی پنهان حیوانات خانگی» که داستان چندان نو و خلاقانه ای هم ندارد‌، بتواند در گیشه موفق شود، اما این انیمیشن با فروش بیش از ۸۷۰ میلیون دلاری همه را غافلگیر کرد. فروشی که باعث شد این انیمیشن در رده پنجمین فیلم‌های پرفروش سال ۲۰۱۶ جهان قرار گیرد. بسیاری دلیل این موفقیت دور از انتظار را رنگ و لعاب فیلم و از آن مهم‌‌تر خلق شخصیت‌های بامزه‌ای می‌دانند که راناد و تیم تولید این انیمیشن خلق کرده اند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۲٫۵ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 83 = 85

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.