اخبار

گالری کانسپت آرت های انیمیشن زوتوپیا

5.74Kviews
۴٫۳
(۳)

انیمیشن زوتوپیا با کارگردانی مشترک بایرون هاوارد، ریچ مور و جارد بوش در روز جمعه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ به روی پرده سینماها خواهد رفت.

 

در اینجا تعدادی از کانسپت آرت های این انیمیشن زیبا گرد آوری شده است، انیمیشنی که ۵۵ امین انیمیشن بلند ساخته شده توسط استودیو والت دیزنی است.

این شهر که نام آن زوتوپیا است شبیه به هیچ کدام از شهر هایی که شما می شناسید نیست. حیوان های مختلف اعم از خرگوش، فیل و موش و هر آنچه که در حیات وحش وجود دارد، اینجا و در کنار هم زندگی می کنند، جایی که مهم نیست جثه شما چه اندازه است و از کجا آمده اید. در این شهر افسر پلیس (جودی هوپس) (با صدای جنیفر گودوی ) که یک خرگوش زبر و زنگ و خیلی فرز است و به تازگی نیز به استخدام نیروی پلیس شهر زوتوپیا در آمده است، به صورت اتفاقی شانس این را پیدا می کند تا روی پرونده ‌ای کار کند، حتی اگر در این راه قرار باشد با روباه کلاه بردار و پر حرف (نیک وایلد) (با صدای جیسون بیتمن) همکاری کند تا پرده از راز آن بردارد.

 

والت دیزنی این انیمیشن کمدی ماجراجویانه را که توسط بایرون هاوارد (گیسو کمند، بلت)، ریچ مور (رک ایت رالف، سیمپسون ها) و جارد بوش (پن زرو: قهرمان نیمه وقت) کارگردان شده است را در روز جمعه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ به روی پرده سینماها خواهد برد.

منبع: AWN

مطالعه کنید:  آغاز ثبت‌نام اینترنتی دهمین جشنواره پویانمایی تهران

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴٫۳ / ۵٫ ۳

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

4 + 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.