اخبار

Thinkbox Software پلاگین Stoke MX را برای ۳ds Max منتشر کرد

2.58Kviews
۰
(۰)

Stoke MX.

یک پلاگین شبیه ساز ذرات، جهت ساده کردن و سرعت بخشیدن برای ساختن ابرهایی با تعداد ذرات بسیار زیاد که توسط فیلدهای سرعت رانده شده اند.

امکانات خاص این پلاگین

·         ساخت ذرات با استفاده از دیگر سیستم های ذره ای، مش ها، احجام، ورتکس ها و لبه ها به همراه امکان انتخاب و همچنین امکان استفاده از شبیه سازی های FumeFX

·         امکان شبیه سازی ذرات با استفاده از بردار سرعتی که از دیگر سیستم های ذرات مانند نیروهای موجود در ۳ds Max، FumeFX و Thnikbox Ember ایجاد شده باشد.

·         امکان ترکیب، جمع و یا حذف واگرایی های موجود در فیلدهای سرعت مخصوص ذرات برای تولید حرکت مایعات

·         کشینگ کارامد در حافظه برای سرعت در تغییر جزئیات و نمایش آنی

·         استفاده از چندین رشته (Thread) در نوشتن فایلهای PRT به جهت افزایش سرعت

·         هماهنگ با سیستم بخش بندی Thinkbox Deadline

·         امکان استفاده حداکثری از MAXScript

·         هماهنگی با Thinkbox Krakatoa برای رندر و امکانات آن برای تغییرات زمان رندر

·         هماهنگی با نرم افزار مش سازی  Thinkbox Frost

 در ویدیو زیر می توانید تبدیل ۱۷۰ هزار ذره به ۱۵ میلیون ذره را توسط این پلاگین مشاهده کنید.

مطالعه کنید:  مراحل ساخت انیمیشن پرندگان خشمگین

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

1 Comment

Leave a Response

3 + = 10

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.