اخبار

قسمت دوم «باب اسفنجی» ۲۰۱۵ اکران می‌شود

5.37Kviews
۰
(۰)

مسئولان استودیو فیلمسازی «پارامونت انیمیشن» اعلام کردند که قسمت دوم انیمیشن باب اسفنجیسینمایی «باب اسفنجی» در تاریخ ۱۳ فوریه سال ۲۰۱۵ میلادی اکران می‌شود.

مسئولان استودیو فیلمسازی «پارامونت انیمیشن» و «نیکلودئون موویز» که تهیه‌کنندگان قسمت دوم «باب اسفنجی» (Spongebob Squarepants) هستند،  اعلام کردند که این انیمیشن سینمایی در تاریخ ۱۳ فوریه سال ۲۰۱۵ میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، تام کنی، بیل فیجرباک، راجر بامپاس، کلانکی براون و کارولین لاورنس از جمله بازیگرانی هستند که به جای شخصیت‌های قسمت دوم انیمیشن «باب اسفنجی» حرف می‌زنند.

استفان هیلن برگ و مارک اوزبورن کارگرانان قسمت نخست «باب اسفنجی» بودند و این انیمیشن سینمایی که به بودجه‌ای برابر با ۳۰ میلیون دلار ساخته شده بود، با اکران در سال ۲۰۰۴ میلادی توانست فروشی برابر با ۱۴۰ میلیون دلار را برای خود رقم بزند.

در حال حاضر مجموعه انیمیشن‌های تلویزیونی «باب اسفنجی» ساخته و پخش می‌شود. مجموعه انیمیشن تلویزیونی «باب اسفنجی» یکی از محبوبترین برنامه‌های تلویزیونی است که نه تنها مخاطبان کودک بلکه بزرگسالان را نیز به خود جلب کرده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  انیمیشن نوام چامسکی به جشنواره مستند نیویورک می‌آید

Leave a Response

7 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.