اخبار

دیزنی برنامه نویسانش را ارتقاء داد

3.71Kviews
۱
(۲)

دیزنی

شرکت دیزنی برنامه نویسان اجراییش را ارتقاء شغلی داد

آدام بونت به عنوان معاون ارشد مدیر عامل کانالهای جهانی دیزنی و همینطور برنامه نویس اصلی اعلام کرد که جنیلی کامینگز به معاونت Disney Channel و Disney XD و نیکی رید هم به عنوان معاونت Disney Channel Original Movies منصوب شدند.
بنا به گفته ی بونت: “مدتهاست استراتژی بسیار موفقی را دنبال کرده ایم که بر داستان گویی به کودکان و خانواده هایشان متمرکز است و این استراتژی توسط جنیلی و نیکی که تجربه، مهارت، ایده های خلاقانه و درک عمیقی از میراث دیزنی دارند تقویت شده است. باعث افتخارم است که از تلاشهایشان در موفقیتهایمان قدردانی کنم.”

خانم کامینگز از سال ۲۰۰۴ در شرکت دیزنی بوده است و اخیراً کارگردان اجرایی اریجینال موویز برای ساخت “چارلی خوش شانس: کریسمسه” بوده که از تعداد نظر بینندگان تلویزیون کابلی پر بیننده ترین فیلم بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۲ تا کنون پر بیننده ترین فیلم یعنی ” بگذار بدرخشه” در میان کودکان ۲ تا ۱۱ ساله، کودکان ۶ تا ۱۱ ساله، و نوجوانان ۹ تا ۱۴ ساله را ساخته  و به زودی هم تبلیغ فیلم “دختر بر علیه هیولا” او پخش خواهد شد.
در شغل جدیدش او سرپرست توسعه ی سریالهای کانالهای دیزنی و Disney XD خواهد بود و در عین حال همکاری نزدیکی با تیم استعداد یاب Disney Channels برای پیدا کردن استعدادهای جدید خواهد داشت. او گزارشهای کارش را مستقیماً به آقای بونت خواهد داد.

نیکی رید هم بیش از ۱۵ سال تجربه در امر نظارت بر سریالهای تلویزیونی و فیلمهای سینمایی داشته است. او بعد از سال ۲۰۱۰ که وارد کمپانی دیزنی شد بعنوان معاون اریجینال سریز شبکه های دیزنی و Disney XD مشغول به کار بوده است. از کارهای او کمدی “آستین و الی” بوده و به زودی هم تبلیغ فیلم جدید او “سگ وبلاگ دار” را شاهد خواهیم بود همچنین دو فیلم کمدی “موشهای آزمایشگاهی” و “کرش و برنشتاین” را برای Disney XD در انتظار پخش دارد.
در شغل جدید خانم رید او بر کار نویسندگان و فیلمنامه ها نظارت خواهد کرد و ایده های کارگردانان و نویسنده ها جهت داستان سرایی در فیلمها را پر و بال خواهد داد. او گزارشهای کارش را مستقیماً به مایکل هیلی معاون ارشد Disney Channel Original Movies خواهد داد.

مطالعه کنید:  پیکسولوژیک ZBrush 4R5 را منتشر کرد

برای تابستان ۲۰۱۲ شبکه دیزنی در برابر تمام شبکه های کابلی دیگر پیروز شد و برای اولین تابستان مقام اول را از نظر تعداد روزهای تابستان که به عنوان پر بیننده ترین شبکه انتخاب شده بود کسب کرد و در میان کودکان ۲ تا ۱۱ سال هم همین مقام را کسب کرد. همچنین در میان کودکان ۶ تا ۱۱ سال برای چهارمین سال متوالی و در میان نوجوانان ۹ تا ۱۴ برای هفتمین سال متوالی این مقام را کسب کرد.

Disney Channel پربیننده ترین تابستان در کل سالهایش را داشته و در میان کودکان پسر ۶ تا ۱۴، ۶ تا ۱۱ و ۹ تا ۱۴ ساله از نظر کل روزهای تابستان با بیشترین بیننده اول بوده و برای چهارمین سال متوالی تعداد بیننده هایش افزایش یافته است. همچنین از نظر بیشترین میزان بیننده هم ماه جولای ۲۰۱۲ برای دیزنی پربارترین ماه بوده است.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۱ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

77 + = 82

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.