جشنواره پویانمایی

بازار پویانمایی رونقی نداشت

4.03Kviews
۰
(۰)

اسماعیل نتاجاکثر آثار ایرانی به نمایش درآمده در جشنواره دو سالانه پویانمایی، سطح بالایی ندارند و از ارزش کافی برای حضور در جشنواره برخوردار نیستند.

عابد اسماعیل نتاج، از جمله انیماتورهای شرکت کننده در بازار هشتیمن جشنواره دو سالانه انیمیشن، در گفتگویی اختصاصی به خانه انیمیشن ایران، گفت : بازار پویانمایی که در حاشیه هشتمین جشنواره دو سالانه انیمیشن برگزار شد از رونق خوبی برخوردار نبود.

وی، تصریح کرد : نمی توان به بازاریابی در بازار پویانمایی امیدی داشت چرا که تعداد بازدیدکننده ها بسیار اندک است.

اسماعیل نتاج، اظهار داشت : شرکتهای تولید کننده انیمیشن طی سالهای گذشته هیچ گونه پیشرفتی نکرده اند.

به گفته وی، عدم حمایت دولت در بخش تامین بودجه این صنعت ، مهمترین دلیل عدم پیشرفت صنعت انیمیشن سازی طی چند سال اخیر محسوب می شود.

این انیماتور فعال در ادامه سطح برگزاری جشنواره را بسیار ضعیف عنوان کرد و اظهار داشت : اکثر آثار ایرانی به نمایش درآمده در جشنواره سطح بسیار پایینی دارند و از ارزش کافی برای حضور در جشنواره برخوردار نیستند.

وی، اظهار داشت : ممکن است در ظاهر آثار به نمایش درآمده کیفیت داشته باشند اما ساخت آنها از پایه و اساس مشکل دارد ؛ چرا که اکثر انیمیشن سازان ایرانی سواد تولید انیمیشن خوب را ندارند.

اسماعیل نتاج، یادآور شد : اولین چیزی که برای ساخت انیمیشن باید مد نظر قرار دارد، فیلمنامه است که متاسفانه در آثار ایرانی فیلمنامه وجود ندارد.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

مطالعه کنید:  انیمیشن «کچل کفترباز» نامزد دریافت پاندای طلایی چین

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 34 = 44

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.