ورود | عضویت
مقالات

ارزیابی دو گروه منتقدان و کودکان از فیلم های پیکسار

۱۳۹۶ / مرداد / ۳۱

دانش پشت جادوی انیمیشن

۱۳۹۶ / مرداد / ۲۹

پشت تصاویر جذاب انیمیشن ها انبوهی از محاسبات پیچیده که مبتنی بر علم و دانش روز هستند وجود دارند.

اینفوگرافیک آثار میازاکی در مقام کارگردانی

۱۳۹۶ / مرداد / ۲۸

شروع کار حرفه‌ای میازاکی با فارغ‌التحصیلی‌اش در ۱۹۶۳ و از شرکت انیمیشن‌سازی «توئی» کلید خورد و در سال ۱۹۷۹ اولین فیلم انیمه‌ی بلندش به نام «قلعه‌ی کاگلیوسترو» را به نمایش در آورد.

مقدمه ای بر علم رنگ ها و کاربرد آن در قصه گویی انیمیشن توسط متخصصین پیکسار

۱۳۹۶ / مرداد / ۲۲

15 فیلم انیمیشنی که در ابتدا ساختار کاملا متفاوتی داشتند

۱۳۹۶ / مرداد / ۱۸

در داستان انیمیشن ایده ها را باید به صورت آهسته ای گسترش داد و این پروسه را باید بسیار تکرار کرد و در هر تکرار چیز های با ارزش و خوبی را به داستان اضافه کرد تا داستان شکل خوبی به خود بگیرد.

5 نوآوری مهم در استاپ موشن

۱۳۹۶ / مرداد / ۱۶

در این مقاله به 5 نوآوری مهم و اصلی در استاپ موشن خواهیم پرداخت که این تکنیک ساخت انیمیشن را تحت تاثیر خود قرار داده اند.

تهیه کننده انیمیشن

۱۳۹۶ / مرداد / ۱۴

وظایف او چیست و چه توانایی هایی باید داشته باشد.

هفت درس خلاقانه و کاربردی از انیماتور پیکسار

۱۳۹۶ / مرداد / ۰۷

گاهی اوقات رفتن و غوطه ور شدن در دنیای افرادی که خلاق هستند می تواند تاثیرات و نتایج شگفت آوری در حرفه و زندگی ما داشته باشد.

اینفوگرافیک پیشرفت تکنولوژی مو و خز در انیمیشن

۱۳۹۶ / مرداد / ۰۶

ساخت و شبیه سازی مو و خز یکی از پر چالش ترین قسمت ها در ساخت انیمیشن است.

چرا بیشتر شخصیت‌های والت دیزنی مادر ندارند؟

۱۳۹۶ / مرداد / ۰۴

از جمله اتفاقات شایع در فیلم ها و سریال های کارتونی دیزنی این است که شخصیت اصلی فیلم اغلب والدینی ندارد و از هر دو طرف یتیم است...

1 2 3 4 5 6 7 8 9

درباره ما

خانه انیمیشن ایران جایی است که از توانمندی ها و استعداد های انیمیشن ایران حمایت می کند و سعی دارد در این حوزه یار هنرمندان باشد و حمایت های مادی و معنوی را در این بخش برای آنها فراهم سازد .