ورود | عضویت
مقالات

استفاده از اسکالر فیلد ها برای کنترل موثر رندر با استایل کارتونی

۱۳۹۵ / بهمن / ۰۵

«الکس هارول» مدیر فنی استودیو پیکسار-یادداشت فنی پیکسار (سیگراف 2007)

نکته هایی برای طراحی یک کاراکتر موفق

۱۳۹۵ / دی / ۲۹

کاراکتر ها یکی از ارکان اصلی کار های انیمیشنی هستند که بیش از هر المان دیگری باید به آن توجه کرد.

برای یادگیری انیمیشن از کجا باید شروع کرد؟

۱۳۹۵ / دی / ۱۵

یکی از سوالاتی که معمولا از افراد فعال در حوزه انیمیشن پرسیده می شود این است که «من میخواهم یک انیماتور شوم یا انیمیشن بسازم. از کجا باید شروع کنم؟»

پیشرفت تکنولوژی در انیمیشن های کامپیوتری

۱۳۹۵ / دی / ۰۸

مروری بر چالش ها و تکنولوژی های استفاده شده در انیمیشن های پیکسار از «داستان اسباب بازی» تا «دایناسور خوب»

11 فیلم محبوب کمپانی والت دیزنی که با اقتباس از داستان هایی عجیب و دلهره آور ساخته شده اند

۱۳۹۵ / دی / ۰۳

اندرو استانتون و سرنخ‌هایی برای یک داستان خیلی خوب

۱۳۹۵ / آذر / ۱۷

متن سخنرانی « اندرو استانتون» در مجموعه جهانی همایش TED

5 درس ارزشمند بازاریابی از فیلم های دیزنی

۱۳۹۵ / آذر / ۱۰

سال 2016 بدون شک سال دیزنی است و این کمپانی با فروش های موفقی که در گیشه داشته در مسیر یک رکورد شکنی تاریخی قرار دارد.

چگونه کاراکتر انیمیشن خود را طراحی کنیم

۱۳۹۵ / آذر / ۰۳

آموزش گام به گام طراحی کاراکتر انیمیشن

موج سواری فیلم های انیمیشن بر روی تکنولوژی

۱۳۹۵ / آذر / ۰۱

نسل بعدی فیلم های انیمیشنی بیشتر از پیش بر روی تکنولوژی و پردازش داده ها تکیه خواهند داشت.

صدا گذاری در انیمیشن

۱۳۹۵ / آبان / ۲۵

بین صوت و تصویر متحرک ارتباط خاصی برقرار است که در فیلمهای انیمیشن، این رابطه بیش از پیش استثنایی میشود.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

درباره ما

خانه انیمیشن ایران جایی است که از توانمندی ها و استعداد های انیمیشن ایران حمایت می کند و سعی دارد در این حوزه یار هنرمندان باشد و حمایت های مادی و معنوی را در این بخش برای آنها فراهم سازد .