نکاتی در مورد ساخت انیمیشن زوتوپیا
در انیمیشن زوتوپیا که توسط دیزنی تولید شده است
۶۴ گونه مختلف حیوانی و ۸۰۰ هزار کاراکتر مختلف مدل شده است
یک کاراکتر موش در زوتوپیا ۴۸ هزار مو و یک زرافه ۹ میلیون تار مو بر روی بدن خود دارد
رندر برخی فریم ها بیش از ۱۰۰ ساعت به طول انجامید
برای واقعی به نظر رسیدن کاراکترها دیزنی ابزاری به نام iGroom برای مرتب کردن و الگوهای متفاوت توسعه داد
برای ایجاد بازی های بی عیب و نقص دیزنی از نیترو که یک نرم افزار نشان دهنده بلادرنگ است
و از سال ۲۰۱۲ و انیمیشن رالف خرابکار توسعه داده بود استفاده کرد
برای خلق محیط دیزنی از ابزار بونسای که ابزاری برای خلق درخت و گیاهان است استفاده کرد
که اولین بار از آن در انیمیشن یخ زده ۲۰۱۳ استفاده کرده بود
برای خلق گونه های مختلف جنگل های پیچیده استوایی با لایه های پیچیده ای از شاخ و برگ ها بیش از ۷٫۷ میلیون درخت و ۴ تریلیون پلیگان استفاده شده است
سلاح مخفی دیزنی سیستم رندرینگ هایپریون است که اولین بار در شش قهرمان بزرگ ۲۰۱۴ استفاده شد
این سیستم می تواند تعداد بی نهایت هندسه در سکانس ها از جمله محیط و کاراکتر ها را با استفاده از رندرفارم ۵۵ هزار هسته ای رندر کند
این مطلب چقدر مفید بود؟
به این پست امتیاز دهید!
متوسط آرا ۴٫۲ / ۵٫ ۱۷
اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!