تماس با ما

خانه انیمیشن ، خانه ایست برای تمام خانواده ی بزرگ انیمیشن ایران.

- Advertisement -

Popular reviews

latest posts

اخبارمقالات

۵ باور غلط درباره صنعت انیمیشن

2.82Kviews
۳٫۷
(۳)


انیمیشن دو بعدی در حال نابودی است

شاید این روز ها در سینما ها کمتر شاهد آثار دو بعدی باشیم و فیلم های به روز کمپانی هایی همانند دیزنی و پیکسار به صورت سه بعدی ساخته می شوند، اما ذکر این نکته حائز اهمیت است که اکثر سریال های انیمیشن همچون همبرگری باب و یا باب اسفنجی به صورت دو بعدی ساخته می شوند و آثار نوابع و هنرمندانی همچون میازاکی نیز به صورت دو بعدی است. پس این تصور که انیمیشن دو بعدی در حال نابودی است یک تصور کاملا اشتباه است و حتی می توان عنوان کرد که این سبک از انیمیشن بیشتر از گذشته در حال انجام است و همچنان در حال پیشرفت است.

 

باید تمام جنبه های پروسه تولید یک انیمیشن را بلد باشید

درست است که آشنایی با تمام مراحل ساخت یک انیمیشن ممکن است به شما کمک کند اما شما برای منظوری در خدمت تیم هستید. پروسه تولید انیمیشن به مهارت های بسیاری نیاز دارد و اگر هر فردی در مهارت به کار گرفته شده متخصص باشد می توان انتظار یک تولید خوب را داشت. پس نیازی نیست که شما به همه مراحل پروسه تولید به صورت کامل آگاهی داشته باشید و اگر شما تنها بر روی وظیفه خود تمرکز کنید می تواند به صورت کامل در خدمت تیم تولید باشید و از آن جا که تولید انیمیشن یک کار تیمی است باید انتظار یک خروجی خوب را داشت.

 

شما فقط باید برای یک استودیو بزرگ کار کنید

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه Save Me

مسلما کار در کمپانی های بزرگ خوب است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. اما کمپانی های کوچک نیز مزایای خودشان را دارند. کمپانی های کوچک معمولا این فرصت را بهتر در اختیار هنرمندان طراز اول قرار می دهند که در جایگاه خود بدرخشند و فضای کافی برای رشد را به ان ها می دهد.

 

شما تا جای ممکن باید در یک کمپانی کار کنید

در صنعت انیمیشن باید دید خود را نسبت به رشد تا حدودی تغییر دهید و برای بزرگ تر شدن بال های خود را باز کنید و از آشیانه بیرون بروید. عوض شدن شرایط کاری و رفتن به استودیو های مختلف می تواند دید بهتری نسبت به انیمیشن به شما بدهد و شبکه های ارتباطی خود را می توانید گسترش دهید.ارتباطات  شما مهم تر از دموریلتان است. اگر دو نفر با استعدادی تقریبا مشابه پیش شما بیایند و یکی از آن ها دوست و همکلاسی قدیمی شما (آشنا) باشد و دیگری یک فرد کاملا غریبه، ترجیح شما برای استخدام کدام است؟! شما ترجیح می دهید کسی را که می شناسید استخدام کنید. اهمیت شبکه دوستان و ارتباطات شغلی بر کسی پوشیده نیست، پس تا می توانید این دایره را گسترده و حفظ کنید.

 

نیازی به دانستن مهارت طراحی ندارید

درست است که دانش طراحی در مسائل امروزه انیمیشنی همچون تکسچر مپینگ و یا ریگینگ کاربرد خاصی نداشته باشد اما داشتن مهارت طراحی همواره یک مزیت برای افرادی است که در این صنعت حضور دارند.

چرا شما به عنوان یک انیماتور سه بُعدی نیاز به مهارت طراحی ندارید؟

مطالعه کنید:  انیماتور بودن در پیکسار چگونه است؟

 

خانه انیمیشن

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۷ / ۵٫ ۳

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

8 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.