مقالات

استودیوی “لیمون اسکای” با وجود کرونا به حرکت بی وقفه ی خود ادامه می دهد

2.51Kviews
۳٫۲
(۵)

استودیوی “لیمون اسکای” برای ارائه “سانتیاگو از دریاها” با وجود این  ناخوشی همه گیر (کرونا) به حرکت بی وقفه ی خود ادامه می دهد.

 با کمک و پشتیبانی “نیکلودئون” ، تیم خلاق به سرعت کار خود را به صورت از راه دور ادامه دادند و با موفقیت روی جنبه های مختلف انیمیشن کار کردند و منجر به تولید آثار هنری با کیفیت و تحویل به موقع انیمیشن سریالی جدید  شدند.

 با وجود این همه گیری جهانی ، استودیوی “لیمون اسکای” هم توانسته است کارهای هنری با کیفیت بسازد و هم  به موقع سری جدید اکشن و ماجراجویی انیمیشن نیکولدئون “سانتیاگو از دریاها” را ارائه داده است.  این دومین پروژه استودیو با “نیکلودئون” است.

 سانتیاگو از دریاها که توسط نیکی لوپز ، لسلی والدز و والری والش والدس ساخته شده است ، داستانی را دنبال می کند که در آن سانتیگو “سانتی” مونتس ۸ ساله ، یک دزد دریایی شجاع و مهربان است. او با انجام مآموریت های نجات جسورانه ، جستجوی گنجینه ها و امن نگه داشتن دریاها دنیای کارائیبی خارق العاده ای را می سازد.

 این مجموعه در دنیایی ساختگی  رخ می دهد که از فرهنگ و مکانهای کارائیب لاتین الهام می گیرد و شامل آسمانهای آبی و ابری ؛امواج پر سر و صدا؛  توالی آب ؛  و کشتی های با شکوه است. برای ایجاد این جلوه های متحرک جزئیات زیادی لازم است.  خطوط داستانی که شامل صحنه های آبی زیادی هستند اغلب به حاشیه رانده می شوند زیرا کار CGI مورد نیاز برای ایجاد آنها ،می تواند دلهره آور باشد.  با وجود این چالش ها و با حمایت و مشارکت “نیکلودئون” ، تیم “لیمون اسکای” با تلاش و پشتکار برای ایجاد یک نیروی کار از راه دور کار کرد.

مطالعه کنید:  فراخوان جشنواره تخصصی استاپ-موشن مونترال کانادا

 Loo Hon Gene ، رئیس تولیدِ بخش انیمیشن در استودیوی “لیمون اسکای” ، اظهار داشت: “ما برای تهیه طرحی برای تیم خود تلاش کرده بودیم تا بتواند از راه دور کار کند.”  “یک گردش کار کاملاً جدید باید برقرار می شد، پرونده ها بایستی بومی سازی می شدند ، روش های سازگار با امنیت برای کار کردن با سرور ایجاد شده و یک تنظیم مجدد جزئی برای برنامه انجام شد.  تیم خیلی سریع با تغییرات و SOP های جدید سازگار شد و ما توانستیم به نتیجه ی این تلاش ها افتخار کنیم. “

 حدود یک تیم ۱۰۰ نفره روی جنبه های مختلف انیمیشن کار کردند که هرکدام از راه دور کار می کردند.  آنها روی عناصر جادویی که در خط داستانی وجود داشت کار کردند.  شخصیت های این مجموعه دارای ویژگی های جادویی هستند که هنگام شروع ماجراهای خود ،  لباس های خود را تغییر می دهند.  به غیر از جلوه های تصویری سینمایی که برای ایجاد جلوه های ی ویژه  و واقع گرایانه ی دریا کار رفته است ، جنبه جادویی سریال چیزی بود که تیم به آن توجه بیشتری نشان داد.

 مدیر عامل شرکت استودیوی “لیمون اسکای” ، وونگ چنگ فی ، توضیح داد: “این زمان ها یی که در آن به سر می بریم برای صنعت خلاقیت چالش برانگیز است.”  “ما بسیار سپاسگزاریم که مشتری ما این ایمان را داشت که پروژه را با استودیوی “لیمون اسکای” انجام دهد.  روبرو شدن با موانع با هم به ما امکان ایجاد یک انرژی مشترک شگفت انگیز با “نیکلودئون” را می دهد.  اکنون با اطمینان کامل می توانم بگویم که آنها بخشی از خانواده “لیمون اسکای” ما شده اند. “

مطالعه کنید:  «اسکوید» ابزاری در دست غیر انیماتور ها برای ساخت انیمیشن هایی به سبک دیزنی

 نیکی لوپز ، خالق و تهیه کننده اجرایی Seas ، اظهار داشت: “هنگام بروز همه گیرى ، ما در اواسط تولید این مجموعه بودیم و مطمئن نبودیم که این کار تا چه حد بر تولید تأثیر خواهد گذاشت.”  ““لیمون اسکای” استودیو به سرعت راه حل هایی یافت.  من شیوه کار آنها با ما را در طی این مراحل را دوست دارم.  فرهنگ موجود در آن استودیو سرشار از همکاری و انرژی است.  آنها واقعاً کیفیت را ده برابر افزایش دادند. “

 استودیوی “لیمون اسکای” روی مجموعه های انیمیشن قابل توجه دیگری از جمله قایق بادبانی سیدنی ، زنبور عسل و دوستان ، Trucktown و Tinpo کار کرده است.  آنها همچنین صاحب افتخار IP خود ، AstroLOLogy with another ، Ichiro ، که در حال تولید است هستند.

 منبع: استودیوی “لیمون اسکای”

ترجمه اختصاصی: خانه انیمیشن

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۲ / ۵٫ ۵

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

8 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.