اخبارانیمیشن ایران

جشنواره پویانمایی بسیج

3.27Kviews
۰
(۰)

Basij

رییس هیات انتخاب آثار نخستین جشنواره پویانمایی بسیج گفت: از میان ۲۴۲ اثر رسیده به جشنواره پس از ارزیابی و بررسی ۷۴ اثر به مرحله داوری راه یافتند.

به گزارش ایرنا، «محمد میركیانی » روز چهارشنبه از اسماعیل شرعی، بهمن حبشی، سعیده ذاكری و علیرضا كاویان راد به عنوان اعضای هیات انتخاب آثار نخستین جشنواره پویانمایی بسیج نام برد.

وی افزود: آثار ارسال شده با توجه به معیارهایی همچون كارگردانی، انیمیت، ارزش ها و تصاویر هنری، چگونگی نگارش فیلمنامه و نحوه به تصویر كشیدن آن و… مورد ارزیابی قرار گرفتند.

میركیانی با بیان اینكه آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره پویانمایی بسیج از كیفیت خوبی برخوردار بودند، گفت: با وجود اینكه این جشنواره برای نخستین بار برگزار می شود اما هنرمندان در همه سبك های انیمیشن از جمله دوبعدی، سه بعدی، كات اوت و… در موضوعات اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره شركت كرده اند.

اسامی انیمیشن های راه یافته به بخش داوری نخستین جشنواره ی پویانمایی بسیج بر روی پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی http://bafestival.ir قابل مشاهده است.

در نخستین جشنواره پویانمایی بسیج كشور آثار پویانمایی ایرانی كه با موضوعات تبیین امامت و ولایت فقیه، احكام و شعائر دینی (نماز ، امر به معروف و نهی از منكر ، حجاب و عفاف و…)، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سبك زندگی ایرانی اسلامی ، پیشرفت و عدالت ،اقتصاد مقاومتی ، تولید ملی ، حمایت از كار و سرمایه ایرانی ،مقاومت ، بیداری اسلامی و مقابله با تهدیدات نرم ، فرهنگ بسیج و كاركردهای بسیج در عرصه و اقشار مختلف ،راهیان نور و اردوهای جهادی تولید شده اند، رقابت می كنند.

مطالعه کنید:  ماری 1.4

این جشنواره از اول تا سوم خرداد ماه امسال به همت مركز بسیج صداوسیما برگزار می شود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

76 + = 77

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.