اخبارانیمیشن ایران

«ملانصرالدین» ساخته شد.

4.29Kviews
۰
(۰)

تهیه‌کننده انیمیشن «ملانصرالدین» از پایان یافتن آن خبر داد .

به گزارش خبرنگار سینماپرس، علی معلم  از اتمام ساخت انیمیشن «ملانصرالدین» خبر داد و گفت: تا پانزده روز دیگر ساخت این انیمیشن به اتمام می‌رسد و برای مرحله صدا و تدوین نهایی آماده خواهد شد.

تهیه کننده «ملانصرالدین» گفت: این انیمیشن یک کار بلند اپیزودیک است. کل زمان فیلم حدود ۱۱۰ دقیقه و در مجموع ۲۳ حکایت است که در هر اپیزود چهار تا پنج دقیقه ای یکی از ماجراهای ملانصرالدین را حکایت می کند. طریقه کار دو بعدی کامپیوتری است و آن را جمال رحمتی از کارتونیست های توانمند ایرانی کارگردانی کرده است.

وی در رابطه با زمان اکران این انیمیشن بیان کرد: امیدواریم «ملانصرالدین» برای فستیوال فیلم فجر آمده نمایش شود، تصور می کنم این انیمیشن به علت جهانی بودن شخصیت ملانصرالدین که در نیمی از دنیا با همین نام شناخته شده در جشنواره های خارجی هم نمایش داده شود.

علی معلم در پایان گفت: بیش از این قرار بود انیمیشنی را با بهرام عظیمی کارکنم اما به دلایلی این همکاری میسر نشد، تا اینکه به فکر افتادم از میان قصه های جذاب ایرانی تعدادی را به صورت انیمیشن کار کنم. از میان گزینه هایی که به ذهنم رسید ملانصرالدین از همه جذاب تر بود. اگر تجربه ساخت این انیمیشن موفقیت آمیز باشد به سراغ ساخت انیمیشن هایی بر اساس حکایت سعدی یا مولانا خواهیم رفت.

این مطلب چقدر مفید بود؟

مطالعه کنید:  دو انیمیشن در لیست فیلم های افتتاحیه جشنواره کن 2015

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

36 + = 44

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.