پیشرفت های جدید در کپچر بدون مارکر صورت
در ویدیو زیر کار صورت گرفته در ILM را تماشا می کنید. در این روش که با یک کامپیوتر شخصی متصل به یک کینکت انجام می شود، کپچر صورت، real-time و بدون نیاز به کالیبراسیون می باشد.
این کار با اسکن ۳D صورت بازیگر در یک حالت طبیعی شروع می شود. سپس اشکال اصلاحی که منطبق با بیان بازیگر و بر اساس عمق و بافتی که بوسیله ی کینکت ذخیره شده به مدل سه بعدی اعمال می شود.
با استفاده از روش PCA (Principal Component Analysis) ، با ایجاد اصلاحات تدریجی در طول زمان، مدل مورد استفاده شده بهتر می شود. به طوری که پس از یک جلسه کپچر، خروجی قابل قبولی را مشاهده می کنیم.
همانطور که شما ممکن است از ILM انتظار داشته باشید، نتایج بسیار چشمگیر است. اگر چه تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که این روش در آینده ی نزدیک نمی تواند بر کار صدا-پیشگی غلبه کند.
این مطلب چقدر مفید بود؟
به این پست امتیاز دهید!
متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱
اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!
1 Comment
Leave a Response لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
سلام: پویا نمایی صورت با استفاده از کینکت را می خواستم.