اخبار

پیکسار با شجاع فاتح گلدن گلاب شد

4.73Kviews
۰
(۰)

 barve انیمیشن

انیمیشن شجاع (Brave) کار کمپانی پیکسار روز یک شنبه جایزه ی گلدن گلاب را بعنوان بهترین انیمیشن تصاحب نمود. این فیلم پرفروش که بیش از ۵۳۵٫۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشته محبوبترین انیمیشن سال ۲۰۱۲ از نظر میزان فروش بوده است .

Mark Andrewsدیگر فیلمهایی که برای دریافت جایزه با شجاع رقابت داشتند فرانکنوینی، هتل ترانسیلوانیا، خیزش محافظان و رالف خرابکار بودند. ظاهراً اعضای انجمن نشریات خارجی هالیوود که جایزه ی گلدن گلاب را اهدا میکنند از کارهای پیکسار خوششان می آید زیرا در هفت سالی که جایزه به بهترین انیمیشن داده شده است شش بار آن به پیکسار رسیده است.

کارگردان فیلم مارک اندروز (Mark Andrews) در زمان دریافت جایزه گفت : “خدای من ، پیکسار برای کار فوق العاده است. سال ۲۰۱۲ سالی بسیار خوب برای انیمیشن بود. دوست دارم از برندا چپمن بخاطر این داستان زیبا تشکر کنم. همینطور از جان لستر، اد کاتمول، جیم موریس، اندرو استانتون، پیت داکتر-روسا، همکاران و دوستان و یارانم برای پشتیبانی هایشان تشکر میکنم. از تهیه کننده باورنکردنی فیلم خانم کاترین سارافیان، باب ایگر و تمام کسانی که در دیزنی بودند برای “شجاعتشان” برای ساخت این فیلم و قرار دادن شخصیت یک قهرمان زن در مرکزیت داستان متشکرم. البته خانواده ام، همسرم پاتریشیا و چهار کودکم هم قابل تقدیرند ، شجاع بودن به این معناست که با خودتان رو راست باشید و به کسانی که دوست دارید آزادی بدهید.”

جایزه ی بزرگ دیگری که دنیای انیمیشن منتظر است جایزه ی انیز (Annies) میباشد که روز ۲ فوریه اعطا خواهد شد و “شجاع” در ۱۰ بخش نامزد آن شده است. در این مورد رالف خرابکار دیزنی و خیزش محافظان دریم ورکز هم شجاع را همراهی میکنند. در مورد جایزه ی اسکار هم شجاع با فیلمهای فرانکنوینی، دزدان دریایی – گروه ناجورها، پارانورمن و رالف خرابکار رقابت میکند.

مطالعه کنید:  تطبیق جالب تریلر فیلم لایو-اکشن کتاب جنگل با انیمیشن آن

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

58 + = 59

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.