اخبار

کتاب های آموزش انیمیشن

76.9Kviews
۴٫۳
(۲۷۷)

تنها خواندن کتاب های آموزشی از شما یک انیماتور نمی سازد، اما داشتن یک پشتوانه و معلومات از انیمیشن که توسط افرادی همچون (اولی جنستون) و (فرانک توماس) است برای شما گنج با ارزش خواهد بود. این مطالعات در مورد انیمیشن به تدریج خود را در طول عمر هنری شما نشان خواهد داد و در مواقع لزوم به کمک شما خواهند آمد. تسلط پیدا کردن کامل بر آن ها ممکن است به اندازه یک عمر طولانی باشد.

مطالعه این کتاب ها می تواند به اندازه خود انیمیت کردن جذاب و لذت بخش باشد. مطالعه درست و صحیح همواره شامل تئوری هایی می شود. مطالعه کتاب های انیمیشن برای هر انیماتور با تجربه و مشتاق، لازم و ضروری است و اگر او بخواهد در شغل خود پیشرفت کند باید این کتاب ها را حتما مطالعه کند. کمی در مورد این مسئله فکر کنید، این کتاب هایی که درباره ی آن ها می خواهیم به شما بگوییم، تاریخ ۷۵ ساله این صنعت را در خود جای داده اند. به نظر شما این کتاب ها چقدر اهمیت دارند؟  ۹ مرد بزرگ دیزنی که هم اکنون در بین ما حضور ندارند، اما دانش و تجربیات خود را از طریق کار های بزرگ و کتاب های کمیابی که نوشته اند برای ما به یادگار گذاشته اند.

 

کتاب Creating Characters with Personality

Creating Characters with Personality

لینک دانلود کتاب (۱۲۷MG)

کتاب هنر انیمیشن (از قلم تا پیکسل)

کتاب هنر انیمیشن
کتاب هنر انیمیشن

لینک دانلود کتاب (۱۲۹MG)

 

کتاب قصه گویی پیکسار

قوانینی برای یک داستان گویی موثر بر اساس فیلم های برتر پیکسار

کتاب قصه گویی پیکسار
کتاب قصه گویی پیکسار

لینک دانلود کتاب (۵۵۱KB)

 

کتاب  Pushing Pixels

Pushing Pixels
Pushing Pixels

لینک دانلود کتاب (۳۶MG)

 

کتاب ساخت انیمیشن با لِگو

کتاب ساخت انیمیشن با لوگو
کتاب ساخت انیمیشن با لِگو

لینک دانلود کتاب (۴۵MG)

 

 بازیگری انیمیشن

 

لینک دانلود کتاب(۷MG)

 

انیمیشناستاپ-موشنفریم به فریم: راهنمای تکنیک های غیرسنتی انیمیشن

Tom Gasek با بیش از ۲۵ سال تجربه حرفه‌ای، یک راهنمای جامع برای انیمیشن های استاپ-موشن بدون تمرکز بر عروسک بازی و یا مدل انیمیشن ارائه می‌دهد.

 

لینک دانلود کتاب(۸MG)

 

 

نوآوری در حال حرکت؛ تاریخچه انیمیشن کامپیوتری

کتاب «نوآوری در حال حرکت» یک تاریخچه کامل از CG می‌باشد و به ما نشان می‌دهد که چگونه ایده به ‌ظاهر بداهه‌ Sutherland  به‌سمت یک صنعت چندبیلیون دلاری رشد کرد.

Tom Sito در این کتاب به‌ عنوان یک انیماتور با بیش از ۳۰ سال تجربه، تکامل CG را توصیف می‌کند. تاریخچه تکنولوژی سینما سنتی، یک مسیر نسبتا مستقیم از Lumière تا MGM می‌باشد.

Sito با نوشتن تاریخ CG، دستاوردهای همزمان در مکان‌های مختلف ازجمله دانشگاه‌ها، مجتمع نظامی صنعتی، جلوه‌های ویژه فیلم، بازی‌های ویدئویی، فیلم تجربی، پژوهش‌های شرکت‌ها و انیمیشن صنعتی را ترسیم می‌کند.

 

لینک دانلود کتاب (۳MG)

 

 

نوت‌بوک انیماتور  Tony White

با کتاب زیبای «نوت‌بوک انیماتورTony White»که مملو از نکات و تکنیک‌های کاربردی است، خود را برای تسلط بر تکنیک‌های کلاسیک انیمیشن آموزش دهید.

اگر با مداد و کاغذ انیمیشن کار می‌کنید یا یک برنامه‌ی سه‌بعدی می‌توانید از تکنیک‌های قدیمی برای خلق انیمیشن‌های بی‌عیب استفاده کنید.

Tony White کار را از پایه آغاز می‌کند و مباحث خود را به موضوعات پیشرفته‌تر مانند چگونگی تحرک‌بخشیدن به چهارپایان، کارکردن روان و منعطف توسعه می‌دهد

 

لینک دانلود کتاب (۱۵MG)

 

 

کتاب «تهیه‌کنندگی انیمیشن»

شما یک کتابخانه مفید از کتاب‌هایی دارید که ابزارها، تکنیک‌ها و زیبایی‌شناسی انیمیشن را پوشش می‌دهد اما از شما خواسته‌ شده است که مهارت‌های تولیدی و خلاقانه خود را برای ارزیابی جهت تولید یک فیلم بلند سینمایی یا ارائه ۵۲ قسمت از یک سریال تلویزیونی فقط در ۱۸ ماه برنامه را بکار گیرید. کتاب «تهیه‌کنندگی انیمیشن» پاسخ شما می‌باشد. این کتاب، یک راهنمای جامع در صنعت تولید می‌باشد که توسط «کاترین ویندر» و «زهرا دولت‌آبادی» نوشته‌ شده است.

 

لینک دانلود کتاب (۱۳MG)

 

 

 انیمیشن کامپیوتری؛ الگوریتم‌ها و تکنیک‌ها

به‌واسطه تقاضا از جانب صنعت سرگرمی برای انیمیشن بهتر و واقعی‌تر، تکنولوژی همچنان به تکامل و بهبود ادامه می‌دهد. الگوریتم‌ها و تکنیک‌های پشت سر این تکنولوژی، پایه و اساس این کتاب جامع هستند که برای آموزش اصول برنامه‌نویسی انیمیشن نوشته شده است.

مطالعه کنید:  شرکت فراسوی ابعاد

در این نسخه سوم، رایج‌ترین تکنیک‌ها همراه با تئوری و محاسبات سطح بالا پوشش داده شده‌اند که همین باعث به‌دست آوردن شهرت عنوان بهترین منبع انیمیشن فنی‌گرا شده است.


لینک دانلود کتاب(۲۴MG)

 

 

انیمیشن مستقل: توسعه، تولید و توزیع فیلم های انیمیشنی خودتان

لینک دانلود کتاب (۷۷MG)

 

 

اسرار انیمیشن: تقلب در مایا

همه انیماتور های حرفه ای می دانند که یک تعداد انگشت شماری از اسرار است که آنها را فقط میتوان در محیط تولید و در حین کار کشف نمود. استاد انیمیشن، Kenny Roy در این کتاب این اسرار شگفت انگیز را در اختیار شما قرار میدهد و شما را قادر میسازد تا نتایجی درخشان را در گردش کار خود داشته باشید.

در این کتاب تکنیک ‌های مفیدی که باعث صرفه ‌جویی در زمان و انرژی‌ شما می ‌شود و در تولیدات واقعی هالیوود مورد آزمایش‌ قرار گرفته ‌اند را یاد می ‌گیرید.

این کتاب با اسکرین ‌شات ‌ها و فایل ‌های صحنه طراحی ‌شده، جمع‌ آوری شده‌ است تا شما را به‌ سرعت در کار خود پیش ببرد.


لینک دانلود کتاب (۱۷MG)

 

 

نورپردازی برای انیمیشن؛ هنر داستان‌گویی تصویری

در کتاب حاضر، دستورالعمل‌های دقیقی در زمینه ایجاد حال و هوا و داستان‌سرایی از طریق نور، استفاده از نور برای شکل‌دهی تصویری، هدایت چشم بیننده با نور و رنگ، جمع‌آوری و استفاده از تصاویر مرجع، نورپردازی موفق و گردش کار رندرینگ، رندرکردن لایه‌ها و طریقه استفاده از آن‌ها در جهت تاثیرگذاری بیشتر، مفاهیم خاص نورپردازی شامل نورپردازی شخصیت، نورپردازی محیط زیست و نورپردازی یک دنباله متحرک، خواص مواد و کار آن‌ها با نور و تکنیک‌های ترکیب‌بندی ضروری برای یک نورپرداز را پیدا خواهید کرد.

 

لینک دانلود کتاب (۱۹MG)

 

 

داستان‌گویی متحرک؛ مراحل ساده برای ایجاد انیمیشن و موشن گرافیک

در «داستان‌گویی متحرک» شما نحوه ایجاد داستان‌های جالب را با استفاده از انیمیشن و گرافیک توسط ۱۰ دستورالعمل را خواهید آموخت، که از طریق توسعه مراحل تصورات اولیه، پیش‌تولید، فیلم‌نامه مصور و طراحی به شما آموزش می‌دهد.  Liz Blazer انیماتور برجسته، با استفاده از مثال‌های واضح و تمرینات ساده، راهنمایی و تشویق و ابزارهای مورد نیاز جهت طراحی متحرک را ارائه می‌دهد.

 

لینک دانلود کتاب (۹MG)

 

 

نگرش انیماتور؛ جان بخشیدن به انیمیشن با زمان‌بندی، طرح‌بندی، طراحی، رنگ و صدا

ویژگی‌های انیمیشن خود را با این راهنمای عالی جهت پرورش دید و تخیل خود توسط یک کارگردان و انیماتور سابق دیزنی افزایش دهید. نحوه تبدیل شدن به یک قصه‌گوی قوی بصری را از طریق استفاده بهتر از رنگ، حجم، شکل، سایه و نور بیاموزید. همچنین طریقه بهره‌برداری از تخیل خود را کشف کرده و دید شخصی‌تان را اصلاح کنید. Francis Glebas، کارگردان “روز باشکوه بچه خوک”، شما را از طریق فرآیند طراحی انیمیشن راهنمایی می‌کند با روشی که تنها سال‌های خبرگی می‌تواند فراهم کند.

 

لینک دانلود کتاب (۳۰MG)

 

 

ایده‌هایی برای انیمیشن کوتاه (چگونه داستان بنویسیم)

کتابی که پیش روی شماست به مباحث ایده یابی و ایده پردازی برای انیمیشن های کوتاه اشاره می کند. این مجموعه ی مفید نقطه عطفی در آموزه ها و مباحث تئوریک ایده ی داستان در انیمیشن کوتاه است و همینطور مرجعی برای نوآموزان، علاقمندان، دانشجویان و فیلمسازان حرفه ای. این در شرایطی ست که انیمیشن ایران و به ویژه انیمیشن کوتاه همیشه از کمبود و فقدان آثار مکتوب و تئوریک رنج برده است.

 

لینک دانلود کتاب (۱۴MG)

 

فیزیک برای انیماتور ها

«چاک جونز» می گوید: دانستن آناتومی بدن انسان برای یک انیماتور و یا کارگردان یک امر حیاتی است ولی منظور او این نیست که شما باید همچون یک دکتر از این مسائل آگاه باشید. در فیزیک هم مسئله بدین صورت است، برای یک انیماتور دانستن مسائل ابتدایی از مکانیک و بیو مکانیک بسیار چیز مفیدی است.

 

لینک دانلود کتاب (۱۵MG)

 

 

 مهارت ‌های ضروری برای مدل‌ سازی سه بُعدی، رندرینگ و انیمیشن

این کتاب به بررسی پیچیدگی‌های هنر سه بُعدی تولیدشده توسط کامپیوتر می‌پردازد و اصول اولیه نحوه عملکرد تمام موارد و استفاده از آنها در سه بُعدی را تشریح می‌کند. این کتاب سه مسئله اساسی در رابطه با مدل‌سازی سه بُعدی ، رندرینگ و انیمیشن را توصیف کرده، بر عناصر مشترک آنها تمرکز داشته و درک کاملی از مفاهیم بنیادی پیچیده فراهم می‌کند. این کتاب مهارت‌ها و دانش مورد نیاز برای تبدیل‌شدن به یک هنرمند کامل سه بُعدی را با جزئیات بیان می‌کند

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه پیت فروشنده

 

لینک دانلود کتاب (۷MG)

انیمیشن ترکیبی

ادغام انیمیشن های دو بُعدی و سه بُعدی

انیمیشن ترکیبی

لینک دانلود کتاب (۱۴MG)

 

 

مبانی انیمیشن: فیلمنامه نویسی

 مبانی انیمیشن : فیلمنامه نویسی

لینک دانلود کتاب (۵۹MG)

 

 

اسرار تجاری رولند B. ویلسون: نکاتی در مورد کارتون و انیمیشن

رولند B. ویلسون یکی از نابغه ها در زمینه کارتون و انیمیشن بود.اسرار تجاری مجموعه ای از نکات، ترفندها، فلسفه ها و تکنیک هایی است که در طول عمر حرفه ای او از انیمیشن و هنری حرفه ای به دست آمده است.این نوشته ها شامل آموزش های حیاتی برای دانشجویانی است که در حال حاضر آماده بخشی از نسل جدید این قالب هنری می باشند.بنشینید و اجازه بدهید یک مربی مهربان کلید های موفقیت خود را برای شما نشان دهد.

 

لینک دانلود کتاب (۱۲MG)

 

 

 استاپ موشن: مهارت های هنری برای مدل انیمیشن

ویرایش سوم

  استاپ موشن

لینک دانلود کتاب (۱۵MG)

 

 

کتاب Framed Ink

طراحی و ترکیب برای قصه گوهای تصویری

کتابیمرجع برای هنرمندان استوری برد

 Framed Ink

لینک دانلود کتاب (۱۴MG)

 

 

طراحی کاراکتر

کاراکتر ها یکی از ارکان اصلی کار های انیمیشنی هستند که بیش از هر المان دیگری باید به آن توجه کرد.

 

لینک دانلود کتاب (۱۰MG)

 

 

 کتاب کارگردانی برای انیمیشن

  کتاب کارگردانی برای انیمیشن

لینک دانلود کتاب (۷MG)

 

Character Animation Crash Course

یکی از ۱۰ کتاب برتر انیمیشن

 Character Animation Crash Course

لینک دانلود کتاب (۱۴MG)

 

 

انیمیشن از مدادها به پیکسل ها

تکنیک های کلاسیک برای انیماتورهای دیجیتال

 انیمیشن از مدادها به پیکسل ها

لینک دانلود کتاب (۳۸MG)

 

 

چگونه فیلم های انیمیشنی بسازیم

با استفاده از کتاب چگونه انیمیشن بسازیم می‌ توانید دانشجوی خصوصی نویسنده کتاب در کلاس انیمیشن باشید که تجربه بسیاری از تکنیک‌ های آموزشی در دوران طلایی Disney و استودیو های Warner و فراتر از آن را داراست. این کلاس آموزشی با تمامی جنبه‌ های آن به راحتی و در منزل شما برایتان مهیا خواهد بود. کلاس انیمیشن Tony White به‌ صورت منحصر‌ به‌ فردی برای دربرگرفتن اصول اساسی حرکات انیمیشنی به‌ طور جامع، طراحی شده است. این کتاب رازها و روش‌ های یکتایی را ارائه می‌ دهد که تنها از یک استاد انیماتور می‌ توان شنید. با استفاده از این کتاب قادر هستید از دریچه چشمان یک استاد انیماتور ببینید و از طریق گوش‌ های وی گوش بسپارید و تجربه‌ های حرفه‌ ای او را در کارهای خود به‌ کار گیرید. درصورتی که بخواهید یک انیماتور حرفه‌ای در انیمیشن دوبعدی، سه‌بعدی، فلش یا هر گونه دیگر آن باشید، کتاب Tony White شما را در رسیدن به این هدف یاری خواهد نمود.

 چگونه انیمیشن بسازیم

لینک دانلود کتاب (۱۸MG)

 

 

زمان بندی برای انیمیشن

زمان بندی در انیمیشن مبحث مهمی است چون اگر زمان اختصاص داده کند باشد، تماشاگر را گیج می کند یا زمان بندی آن تند باشد تماشگر مفهوم را در نمی یابد. زمان بندی نکاتی دارد که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.

 زمان بندی برای انیمیشن

لینک دانلود کتاب (۵MG)

 

 

طراحی سحرآمیز: تاریخچه انیمیشن

 طراحی سحرآمیز: تاریخچه انیمیشن

لینک دانلود کتاب (۱۷MG)

 

 

هنر استوری برد(مقدمه یک فیلم ساز)

هنر استوری برد (مقدمه یک فیلم ساز)

 لینک دانلود کتاب(۱۴MG)

 

 

استوری برد ها) حرکت در هنر(

استوری برد ها) حرکت در هنر(

لینک دانلود کتاب (۲۳MG)

 

 

 تجزیه و تحلیل حرکات برای انیماتور ها

تجزیه و تحلیل حرکات برای انیماتور ها

لینک دانلود کتاب (۴۲MG)

 

 Prepare to Board!

خلق داستان و شخصیت ها برای انیمیشن های کوتاه و بلند

خلق داستان و شخصیت ها برای انیمیشن های کوتاه و بلند

لینک دانلود کتاب (۲۰MG)

 

 

استاپ موشن: مهارت های هنری برای مدل انیمیشن

لینک دانلود کتاب (۹MG) 

 

 

کتاب زندگی متحرک

مجموعه راهنمایی، ترفند، تکنیک و داستان ها از اساتید انیمیشن

کتاب زندگی متحرک

لینک دانلود کتاب (۲۶MG)

 

کتاب طراحی کاراکتر سیمپسون ها

کتاب طراحی کاراکتر سیمپسون ها

لینک دانلود کتاب (۲۵MG)

 اسکچ بوک انیماتور

چگونه مثل یک انیماتور حرفه ای ببینیم، تفسیر کنیم و طراحی کنیم

مطالعه کنید:  تریلر جدید بازی War Thunder

اسکچ بوک انیماتور

لینک دانلود کتاب (۹MG)

 

 

کتاب هنر لی اوت و استوری برد

استوری برد یا فیلم ‌نامه مصور پلی میان یک فیلم‌ نامه مکتوب و جهان تصویری رسانه ‌های بصری است. در رسانه‌ های بصری بیان داستان با تصویر، گامی لازم است تا کشف کنید که داستان چگونه به فیلم ترجمه خواهد شد. فیلم ‌نامه مصور اجازه می ‌دهد تا بهترین راه را برای بیان تصویری هر اتفاق داستان پیدا کرد. علاوه بر کشف نحوه بیان تصویری داستان باید بر روی مشخصات سینمایی فیلم مانند زوایای دوربین، ترکیب ‌بندی، تداوم، حرکت اشیاء و شخصیت ‌ها، برش ‌ها، ژست ‌ها، حالات چهره و تا حدی ریتم کار کرد.

کتاب هنر لی اوت و استوری برد

لینک دانلود کتاب (۳۰MG)

 

کتاب انیمیشن کارتونی اثر پرستون بلر

این کتاب مدت های مدیدی است که از منابع مهم و بی نظیر انیمیشن به شمار می رود. اغلب انیماتور های جهان آن را مطالعه کرده اند، مباحث مهمی در مورد نحوه طراحی شخصیت های حیوانی و انسانی و حالات و حرکات آن ها، درک زمان بندی و بررسی حرکات ارگانیک و سیکل های حرکتی از جمله مطالب مهمی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است. نویسنده این کتاب از برجسته ترین انیماتور های چیره دست بوده که در آثار بی نظیر دیزنی همچون میکی موس، پینوکیو، بامبی به عنوان انیماتور نقش داشته است. به جز انیماتوری، کارگردانی فیلم خرس قهوه ای را برای استودیو MGM و در زمینه تبلیغات تلویزیونی و تولید فیلم های آموزشی فعالیت داشته است.

این کتاب شامل پنج بخش اصلی است: ۱- پرورش شخصیت، ۲- حرکت، ۳- تصویر متحرک، ۴- دیالوگ ۵- مسائل فنی

کتاب انیمیشن کارتونی اثر پرستون بلر

لینک دانلود کتاب(۳۱MG)

 

 کتاب ژست طراحی برای انیمیشن

By Walt Stanchfield,  edited by Leo Brodie

کتاب ژست طراحی برای انیمیشن

لینک دانلود کتاب (۹MG)

کتاب نه پیرمرد دیزنی: تکنیک های طراحی کاراکتر از زبان بهترین های والت دیزنی

کتاب نه پیرمرد دیزنی: تکنیک های طراحی کاراکتر از زبان بهترین های والت دیزنی

لینک دانلود کتاب (۲۴MG)

 

کیت بقای انیماتور (ریچارد ویلیامز)

ویلیام ریچارد  در این کتاب اصول مهم انیمیشن را که هر انیماتوری از مبتدی تا پیشرفته، از کلاسیک تا کامپیوتر به آن ها نیاز دارد را پوشش می‌ دهد.

کیت بقای انیماتور (ریچارد ویلیامز)

لینک دانلود کتاب (۳۴MG)

 کتاب هنر پیشرفته انیمیشن استاپ موشن

این کتاب، نگاهی عمیق در هنر و تکنیک‌های انیمیشن استاپ موشن دارد. “هنر پیشرفته انیمیشن استاپ موشن” کمک می‌کند تا هنرمندان تجربه‌های استاپ موشن و مهارتشان را از طریق بررسی روش‌های حرفه‌ای و تکنولوژی‌های پیشرفته مورد استفاده در استودیوهای برتر فیلم امروزه افزایش دهند. این کتاب پوشش گسترده‌ای از اصول اساسی انیمیشن، از جمله کاربردهای خاص برای عملکرد کاراکترها و تکنیک‌های ترکیب جلوه‌های بصری را نمایان کرده است.

کتاب هنر پیشرفته انیمیشن استاپ موشن 

لینک دانلود کتاب (۵۰MG)

 

کتاب The Noble Approach

آموزش انیمیشن از کانسپت تا فریم نهایی

کتاب The Noble Approach 

لینک دانلود کتاب (۳۵MG)

 

 کتاب نویسندگی و توسعه انیمیشناثر ژان ان رایت

کتاب نویسندگی و توسعه انیمیشن اثر ژان ان رایت

لینک دانلود کتاب (۳ MG)

 

کتاب هنر طراحی حیوانات اثر ken Hultgren 

کتاب هنر طراحی حیوانات اثر ken Hultgren

لینک دانلود کتاب (۱۸ MG)

کتاب جهان های خیالی: طراحی تولید برای انیمیشن اثر «هانس بچر»

این کتاب همراه با مثال های بی شماری از آرشیو دیزنی در زمینه پروسه طراحی تولید بسیار کاربردی است.

کتاب جهان های خیالی: طراحی تولید برای انیمیشن 

لینک دانلود کتاب (۵۵MG)

 

 کتاب «کارگردانی داستان: تکنیک های پیشرفته داستان گویی و کشیدن استوری برد برای فیلم و انیمیشن»

  لینک دانلود کتاب(۲۶MG) 

 

کتاب «Animation Background Layout»

 لینک دانلود کتاب(۲۷MG) 

 

کتاب «هنر استوری برد»

هنر استوری برد

لینک دانلود کتاب(۲۷MG) 

 

کتاب «تمرین انیماتور»

تمرین انیماتور

لینک دانلود کتاب(۴۳MG) 

کتاب «توهم زندگی (اولی جانستون) و (فرانک توماس)»

توهم زندگی

لینک دانلود کتاب(۱۰۲MG) 

 

کتاب «انیمیشن: مکانیک های حرکت»


لینک دانلود کتاب(۱۱MG) 

 

کتاب «لی اوت و کمپوزیشن برای انیمیشن»


لینک دانلود کتاب(۳۸MG) 

 

کتاب «طراحی ساده شده برای برنامه ریزی انیمیشن»


 لینک دانلود کتاب(۵MG)

 

کتاب «Thinking Animation»


لینک دانلود کتاب(۱۶MG) 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴٫۳ / ۵٫ ۲۷۷

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

17 Comments

  1. سلام و خسته نباشید .
    من از مدیر سایت خیلی سپاس گذارم واقعا خیلی مطالب مفیدی قرار می دهید .
    من خیلی وقت است که مطالب شما را میخوانم و دنبال میکنم واقعا کارتون عالی بود .
    من به تمام کسانی که در برپا بود این سایت کمک میکنند خسته نباشید و خدا قوت می گویم .
    من از این به بعد سعی میکنم برای مطالبی که بر روی سایتتان قرار می دهید کامت و نظر بگذارم .
    به امید روز های پر از موفقیت .
    در پناه خدا .

  2. سلام و خسته نباشید میگم سال نو مبارک باشه
    کارتون واقعا عالیه خدا قوت خیلی استفاده کردم
    لطفا به این بخش بیشتر رسیدگی کنید چون واقعا مهمه
    سپاس

  3. کتاب ها بسیار عالی . سپاس فراوان از زحمات دوستان ارجمندی که این مجموعه را گرد آوردند. موفق و پیروز باشید.

  4. با عرض سلام و خسته نباشید
    واقعا ازتون از ته دل ممنونم .. مرسی و تشکر فراوان به دلیل حسن نیت و کار زیباتون که یکی مثل من که در اوایل کار انیمیت هستم رو راهنمایی و تشویق میکنید .. کارتون هزاران هزار بالاتر از حج رفتن حاجی ها هست و من واقعا ازتون انتهای سپاس گذاری رو دارم..
    با تشکر مهران هبچ

  5. با سلام و عرض خدا قوت خدمت همه همکاران این سایت
    بابت زحماتتون و ارائه مطالب به این خوبی ازتون سپاسگزارم

  6. سلام?
    خیلی وقته دنبال یه سری از این کتاب ها بودم..نمیدونین چقققدر خوشحال شدم بالاخره اینجا پیداشون کردم. واقعا ممنونم ازتون?

  7. سلام شما اسم و شماره تلفن از موسیات انیمیشین سازی تو ایران(به خصوص بجنورد و اطرافش)دارید؟یا میتونید پیدا کنید؟

Leave a Response

+ 87 = 91

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.