اخبار

کمپانی دیسنی در چندقدمی خلق رکوردی جاودانه

2.49Kviews
۰
(۰)

رییس کمپانی دیسنی امیدوار است، امسال از میزان فروش جهانی رکوردشکن سال ۲۰۱۰ عبور کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمپانی فیلم دیسنی در تلاش است در سال ۲۰۱۳ به لطف فیلم‌های پرفروشی چون «ثور ۲» بتواند رکورد فروش ۳ میلیارد و ۷۹۱ میلیون دلار سال ۲۰۱۰ را بشکند.

دیسنی در ماه جولای به عنوان اولین کمپانی هالیوود، میزان فروش جهانی خود را از مرز یک میلیارد عبور داد تا برای هشتمین سال پیاپی به این مهم دست یابد.

کمپانی دیسنی تنها یک ماه بعد برای چهارمین سال پیاپی فروش خود را به دو میلیارد دلار رساند و در ماه نوامبر نیز توانست از فروش ۲٫۳ میلیارد دلار سال ۲۰۱۰ در مدت مشابه پیشی بیگرد.

فیلم ابرقهرمانی «ثور ۲» از هشتم نوامبر در سینماهای آمریکای شمالی اکران خود را آغاز کرد که تا کنون بیش از ۳۴۸ میلیون دلار در سطح جهان فروش داشته است.

انیمیشن «دانشگاه هیولا» نیز که محصول پیکسار است، به فروش جهانی ۷۴۴ میلیون دلار رسیده و تا به این جای سال چهارمین فیلم پرفروش ۲۰۱۳ است و دیگر محصول دیسنی یعنی فیلم «اوز بزرگ و قدرتمند» نیز به فروش جهانی ۴۹۳ میلیون دلار رسیده است.

»آلن برگمن»، رییس کمپانی فیلم دیسنی اعلام کرد: فروش باور نکردنی محصولات مارول‌، دیسنی و پیکسار یک دستاورد بزرگ است و ما هنوز سه فیلم مهیج دیگر در نوبت اکران امسال داریم. ویژگی مشترک تمامی فیلم‌های محصول کمپانی بزرگ دیسنی کیفیت نیست، بلکه شخصیت‌های بزرگ و داستان‌های جهانی است که میان مردم سراسر جهان پیوند برقرار می‌کند.

مطالعه کنید:  « مسابقه سینمای ایران- پویانمایی» در روز پنجم جشنواره فیلم کوتاه تهران

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 79 = 80

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.