اخبارانیمیشن ایران

خودنمایی انیمیشن «بازمانده» در کاخ مردمی جشنواره فجر

2.44Kviews
۰
(۰)

انیمیشن «بازمانده» با سالنی پر از تماشاگران و استقبال خوب آنها بر روی پرده پردیس سینمایی ملت، کاخ مردمی جشنواره، خودنمایی کرد.

 

 

به گزارش خبرنگار خانه انیمیشن امروز انیمیشن «بازمانده» به کارگردانی احسان طاهری در سالن سینمایی پردیس ملت با سالنی تقریبا پر شده از تماشاگران اکران شد.

حضور عوامل این انیمیشن و تشویق ایشان وقتی اسم کارگردان بر روی پرده به نمایش در می آمد باعث ایجاد جوی متفاوت در سالن شد.

با توجه به اینکه انیمیشن ها ی راه یافته به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای گرفتن سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جایی ندارند! رای گیری مردمی نیز انجام نشد و آرا قبلی که تماشاگران برای انیمیشن های روزهای گذشته در صندوق ریخته بودند نیز صرفا برای اطلاع یافتن عوامل فیلم از میزان رضایت مردم بوده است.

گفتنی است داستان اصلی درباره فرهان، یک نوزاد فلسطینی است که پدر و مادرش توسط اشغالگران قدس کشته می‌شوند. یکی از تفاوت های تکنیکی این کار نیز استفاده از موشن کپچر است. یعنی بازی های سه بعدی توسط بازیگران زنده صورت می گیرد که در «بازمانده» هنرمندان تئاتر نقش ها را بازی کرده اند و در نهایت نیز حرکات بدن آنها روی کاراکترهای این انیمیشن انتقال داده شده است.

عوامل سازنده انیمیشن «بازمانده» عبارت اند از: مهدی ابوهاشم نویسنده، امیر محمد دهستانی ناظر هنری، اسماعیل شرعی مدیر تولید، بهمن زارعی سوپروایزر فنی، حسن تبریزی کانسپت، سعید غنی زاده استوری برد و طراحی کاراکتر، حسین طهماسبی، حامد صفری، حسن وفایی و … انیماتور، حامد جعفری، حامد ذبیحی و … بازیگران موشن کپچر، مهدیه مونسان لی اوت، عرفان علی محمدی کامپوزیت.

مطالعه کنید:  پشت صحنه فیلم World war Z

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

2 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.