اخبار

دريم ورکز با سياست رياضتی کنار آمد

1.98Kviews
۰
(۰)

کمپانی انيميشن سازی دريم ورکز اعلام کرده برای بازسازی اين کمپانی، طرح‌های ويژه‌ای دارد که يکی از آنها ساخت دو فيلم در سال و دیگری تعدیل نیروی کار در این کمپانی است.

 به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی دریم ورکز قصد دارد دست به تولید دو فیلم سینمایی در سال بزند. دریم ورکز همچنین در نظر دارد برای صرفه‌جویی بیشتر در این کمپانی حدود ۵۰۰ شغل از مجموع شغل‌های این کمپانی راکه ۱۸ درصد کارکنان دریم ورکز را تشکیل می‌دهند، کاهش دهد. البته روال تعدیل نیرو در این کمپانی قرار است از سال ۲۰۱۶ آغاز شود.
دریم ورکز اعلام کرده از دو فیلمی که قرار است سالانه در این کمپانی انیمیشن سازی ساخته شود، یک کار محصولی جدید خواهد بود و دیگری نیز در قالب دنباله یکی از فیلم‌های پرفروش قبلی ارایه می‌شود. در این مسیر کمپانی اعلام کرده قصد دارد «پاندای کونگ فو کار ۳» را ۱۸ مارس ۲۰۱۶ ارایه دهد و انیمیشن جدیدی را نیز با عنوان «غول‌ها» 4 نوامبر ۲۰۱۶ اکران کند.
مدیران دریم ورکز امیدوارند با این تغییرات بنیادین چیزی حدود ۳۰ میلیون دلار تا پایان امسال و ۶۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ صرفه جویی کنند. این سیاست‌های ریاضتی در کمپانی دریم ورکز پس از آن ایجاد شد که مذاکرات برای فروش این کمپانی به نتیجه‌ای نرسید و مدیران آن وقتی متوجه شدند باید کمپانی را در هر شرایطی حفظ کنند، تصمیم گرفتند با اعمال سیاست‌های ریاضتی به بحران اقتصادی این کمپانی خاتمه دهند.
البته مدیران کمپانی متذکر شده‌اند که این تعدیل نیرو و کاهش هزینه‌ها نه تنها تاثیر منفی بر کارکرد کمپانی نخواهد داشت که حتی با گزینش بهتر نیروها خلاقیت در این کمپانی را به حداکثر خواهد رساند و بازدهی بیشتری به دنبال خواهد آورد.

مطالعه کنید:  زیباترین شات های فیلم های دیزنی

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

7 + 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.