اخبارانیمیشن ایران

«روباه و خروس» از فردا به تلویزیون می آیند

2.47Kviews
۰
(۰)

مجموعه «روباه و خروس» از دوشنبه ۱۷ فروردین از شبکه پویا سیما روی آنتن می‌رود.

 مجموعه «روباه و خروس» به کارگردانی مشترک میترا عبدی و علی صمیمی‌زاد، به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا در دو فصل در تکنیک کات اوت ترکیب دو بعدی و سه بعدی تولید شده است.

در ساخت این مجموعه در راستای تلاش برای استفاده از گرافیکی جذاب، علاوه بر الهام از مینیاتور ایرانی در طراحی فضا و زمینه‌ها از ملودی‌ها و سازهای اکوستیک محلی نیز در موسیقی متن استفاده شده است.

فصل اول «روباه و خروس» در ۲۰ قسمت پخش شد و فصل دوم آن در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای پس از به پایان رسیدن مراحل تولید، از فردا از شبکه پویا پخش می‌شود.

این مجموعه علاوه بر جنبه‌ سرگرم کنندگی برای مخاطب سعی می‌کند به شکلی غیر مستقیم نکات اخلاقی و تربیتی را نیز به مخاطب ارائه کند. نکته‌ مهم در تولید سری دوم این مجموعه آن است که دوبلاژ و بخشی از موسیقی آن در مرحله‌ پیش تولید آماده شده و انیماتورها با داشتن باند صدا این امکان را دارند که جان بخشی را دقیق‌تر و با حس بیشتری انجام دهند.

عوامل تولید مجموعه‌ «خروس و روباه» عبارتند از مجری طرح: موسسه آرت فیلم، فیلمنامه و سرپرست نویسندگان: محمود خداکریم، اشعار: مهرداد رجبی و زهرا طباطبایی و محمد رضا رحمانی، طراحی کاراکتر: محمد خیر اندیش، طراحی فضا: نسرین یاوری، اجرای زمینه: فاطمه زندی، زینب کاویانی، انیماتور: علی پور زمانی، مهتاب وکیل، فریبا مالکی، علیرضا مرتضوی، سمیه کشاورزی، کامپوزیت: مهیار نجیبی، تدوین: زهره علمشاهی، میترا عبدی، علی صمیمی‌زاد، موسیقی: بهنام ارجمندی، مدیر دوبلاژ: ناهید امیریان، صدا پیشگان: اکبر منانی، علی همت، کریم بیانی،‌ مینا شجاعی، کتایون اعظمی، امور صدا: نادر علیمردانی.

مطالعه کنید:  انیمیشن “شکارچی شیر” + تیزر و گالری تصاویر

پخش این مجموعه انیمیشن از فردا دوشنبه ۱۷ فروردین ساعت ۲۰:۲۵ از شبکه پویا آغاز می‌شود.

منبع:مهر

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

87 + = 95

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.