اخبار

صداپیشه‌های تازه برای «تعلیم اژدهای ۲»

3.26Kviews
۰
(۰)

تهیه‌کنندگان این کمدی اکشن ماجراجویانه تلاش دارند آن را برای نمایش در فصل تابستان سال  2014 آماده کنند.

کمپانی دریم ورکز که تهیه‌کننده این اثر حماسی تاریخی است، اعلام کرده که قصد دارد آن را به صورت یک سه‌گانه (تربلوژی) تهیه کند و قسمت سوم آن هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

قصه قسمت دوم فیلم تماشاگران خود را به دنیای فانتزی‌گونه هیکاپ نوجوان (با صدای جی باروچت) و ماجراجویی‌های تازه او می‌برد.

این قصه پنج سال پس از پایان قصه نسخه اصلی و تلاش موفقیت‌آمیز او و دوستش توتلس برای اتحادیه بین واکینگ‌ها و اژدهاها، اتفاق می‌افتد.

اهالی جزیره بوک که پس از آشتی وایکینگ‌ها و اژدهاها زندگی آرامی دارند، با یک اتفاق و ماجراجویی تازه روبرو می‌شوند که خط اصلی قصه فیلم را به جلو می‌برد.

به نوشته سایت اینترنتی ددلاین، در حالی که یک مسابقه جدید در جزیره به راه افتاده (که در آن وایکینگ‌ها و اژدهاها به طور مشترک شرکت دارند) دو نسل آدم‌ها و اژدهاها برای مبارزه با یک دشمن مشترک دوباره با یکدیگر متحد می‌شوند.

کیت بلانشت و دجیمون هونسو در قصه قسمت دوم این انیمیشن کامپیوتری به جای دو کاراکتر تازه‌ای صحبت می‌کنند که در قسمت اول فیلم حضور نداشتند.

قسمت اول فیلم در سال ۲۰۱۰ به نمایش عمومی درآمد. این فیلم را کریس ساندرز و دین دیلیوس بر اساس فیلم‌نامه‌ای از ویلیام دیویس کارگردانی کردند.

تماشاگران سینما در آمریکای شمالی ۲۱۸ میلیون دلار برای تماشای این فیلم پرداختند و موفقیت خوب مالی آن در جدول گیشه نمایش، راه را برای تولید قسمت دوم فیلم فراهم کرد.

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه Rob 'n' Ron

کارگردانی دومین قسمت این کمدی اکشن حماسی و ماجراجویانه را دین دیلیوس به تنهایی انجام داده است. فیلم‌نامه فیلم را هم خود او نوشته است.

ژرارد باتلر، کریستین ویگ و جونا هیل از قسمت اول فیلم، در دومین قسمت آن هم به جای سه شخصیت مهم قصه فیلم حرف می‌زنند.

فارس

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 59 = 63

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.