اخبارانیمیشن ایران

فراخوان «دومين همايش ملی انيميشن ايران» منتشر شد

2.6Kviews
۰
(۰)

فراخوان «دومين همايش ملی انيميشن ايران» با محوریت آسيب‌شناسی توليد در انيميشن ايران به دبیری علیرضا قاسمخان منتشر شد.

به گزارش مهر، فراخوان «دومين همايش ملی انيميشن ايران» با محوریت آسيب‌شناسی توليد در انيميشن ايران به دبیری علیرضا قاسمخان از سوی مركز گسترش سينمای مستند و تجربی منتشر شد. در اين همايش سه روزه مقالات پژوهشی، ‏‌سخنرانی و ميزگرد كارگروه‌های تخصصی با حضور متخصصين،‌ كارشناسان، هنرمندان، مدرسان، پژوهشگران و دانشجويان شاخه‌های گوناگون اين رشته ارائه خواهد شد.

محور همایش ملی انیمیشن ایران بر اساس ایجاد فضای همدلی و همگرايی ميان نهادهای حرفه‌ای و توليد‌كننده، سازمان‌های متولی و سياستگذار و نهادهای آكادميک موثر در بخش آموزش و پژوهش، شکل گرفته، تا شاهد رشد، شكوفايی انديشه و عمل در صنعت نوپای انيميشن ايران و تعامل حرفه‌ای در جهت افزايش كيفی و كمی توليدات ارزشمند و كارآمد را فراهم کند.

از همین رو محورهای اصلی همايش به شرح ذیل است:

صنعت انیمیشن که شامل اقتصاد انیمیشن ایران و جهان، ساختار تولید و مدیریت تولید، بررسی نقش و ضرورت توسعه نهادهای صنفی و حرفه‌ای، جایگاه سازمان‌ها و متولیان خصوصی و دولتی و سامانه‌های بالقوه و بالفعل در حیطه تولید، توزیع و نمایش می شود.

بخش دوم به هنر و رسانه انیمیشن اختصاص دارد که این بخش نیز شامل نقش و سهم آموزش و پژوهش در تولید انیمیشن، شیوه‌های تعامل انیمیشن با رسانه‌های نوین، شیوه‌های تعامل انیمیشن با هنرهای سنتی، باز‌نمایی هویت‌های ملی، قومی، دینی، گفتمان‌های غایب، مضمون و محتوا در انیمیشن ایران و انیمیشن در سینما و سینما در انیمیشن می شود.

مطالعه کنید:  «لایت سایت» موفق به دریافت 8 جایزه خارجی شد

همچنین به دليل گستردگی موضوعات مرتبط با انيميشن ايران و جهان و ضرورت تشويق پژوهش در حيطه‌های متنوع انيميشن‏‌، مقالاتی با موضوعاتی خارج از اين محورها نيز جهت ارائه در نظر گرفته خواهند شد.

علاقمندان به ارائه مقالات پژوهشی می‌بایست چكيده مقاله خود را به همراه عنوان مقاله و كليد واژه‌های اصلی، تا تاريخ شنبه ٢٣ خرداد ١٣٩٤ به دبیرخانه این همايش ارسال کنند.

اعلام پذیرش چکیده مقالات هم ۳۱ خردادماه و مهلت ارسال مقالات کامل ۳۱ تیرماه ۱۳۹۴ است همچنین چکیده مقالات به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس باید در مهلت تعیین شده در وب‌سایت همایش به آدرس www.defc.ir ثبت شود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

2 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.