اخبار

پیکسار دیگر برای فیلم هایش دنباله نمی‌سازد

2.14Kviews
۰
(۰)

بعد از قسمت های جدید «داستان اسباب بازی‌ها» و چند فیلم دیگر، تمام فیلم های یکی از محبوب ترین استودیوهای تولید انیمیشن در دنیا، اوریجینال خواهند بود.

 

استودیوی پیکسار گفته در حال حاضر تنها به ایده های جدید علاقه مند است و به خاطر اینکه استودیوهای دیگر پشت سر هم دنباله های فیلم های قبلی‌شان را می سازند، از آن ها انتقاد کرده است.

سخنگوی این استودیو به ای دبلیو گفت: «بیشتر استودیوها به محض اینکه یک فیلم موفق می سازند، تصمیم به ساخت دنباله آن ها هم می گیرند، اما مدل کاری ما مدل فیلمسازی است و ما به هیچ وجه دنباله‌ای برای فیلم ها نمی سازیم مگر اینکه کارگردان فیلم اصلی ایده خوبی داشته باشد که خودش از آن خوشش بیاید و بخواهد آن را تبدیل به فیلم کند. از بعضی جهات، یک دنباله حتی از فیلم اصلی هم سخت‌تر است چون در زمان ساخت قسمت های بعدی، یک دنیای تعریف شده در فیلم اول وجود دارد که از یک طرف کمک می‌کند، اما از طرف دیگر انتظارها را بالا می برد که شما مخاطب را ناامید نخواهید کرد».

البته اگر بخواهیم منصفانه به قضیه نگاه کنیم، خود پیکسار هم در زمینه ساخت دنباله فیلم‌های اصلی اش کم تجربه نیست و از جمله دنباله های جدید این استودیو می توان به «ماشین ها ۳»، «داستان اسباب بازی‌ها ۴» و «فوق العاده‌ها ۲» اشاره کرد. با این حال فراتر از این فیلم ها، پیکسار می گوید کاملا می خواهد روی داستان های جدید تمرکز کند. در حال حاضر، بعد از اکران داستان اسباب بازی ها و فوق العاده ها، تمام فیلم های ما اوریجینال خواهند بود.

مطالعه کنید:  انیمیشن برای کودکان یا بزرگسالان یا هر دو؟

به این ترتیب این حرف های جدید کمپانی پیکسار برای کسانی که انتظار دنباله های جدیدی برای «وال-ای» یا «درون بیرون» را می کشند، نشانه خوبی نیست، اما احتمالا در کل و در آینده خبر خوبی برای هواداران پیکسار خواهد بود.

ماه گذشته، باب آیگر مدیر عامل کمپانی دیزنی کاملا خودش را در ریبوت فیلم های قبلی گم کرد. او درباره مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» گفته بود: «در حال حاضر، ما روی یک ریبوت تمرکز کرده ایم، یا روی سلسله ای از آن‌ها و بعد یک ریبوت دیگر. او را بازمی گردانیم، بعد باید تصمیم بگیریم که چه چیزی در آینده از راه می رسد. منظورم این است. واقعا ریبوت نیست، بوت-ریبوت است. نمی دانم».

 

منبع : ایندیپندنت به نقل از بانی فیم

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

6 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.