اخبارکلیپ

نرم افزار انیمه استودیو پرو

4.82Kviews
۲٫۵
(۲)

معرفی قابلیت های مختلف این نرم افزار محبوب و کاربردی

 

ویژگی های بی شمار انیمه استودیو پرو این امکان را به انیماتور های حرفه ای می دهد که چیز های غیر ممکن را ممکن سازند و مرزی در انجام کار های هنری خود احساس نکنند. در حال حاضر، یادگیری این انیمیشن کار دشواری نیست، و همه از جمله آماتور ها و دانشجویان رشته انیمیشن به راحتی می توانند با این نرم افزار ارتباط برقرار کنند و پروژه خود را با آن انجام دهند.

انیمیه استودیو از سیستم طراحی وکتور-بیس استفاده می کند که کار با آن را راحت کرده است. کاربر ها طراحی خطوط و نقاشی را می توانند مستقیما در نرم افزار و به راحتی با ابزار نقاشی پیشرفته ای که در نرم افزار وجود دارد انجام دهند. همچنین این امکان وجود دارد که طراحی در جای دیگر انجام شود و به داخل نرم افزار ایمپورت شود.

در این نرم افزار قابلیت های دیگری از جمله ریگ کردن وجود دارد که با آن می توانید کار را سریع تر و راحت تر انجام دهید. در روش ریگ کردن با این نرم افزار، امکان تعریف استخوان (استخوان بندی) در کاراکتر وجود دارد که بسیار در روند تولید انیمیشن مفید است و زمان کار ما را به طرز چشم گیری کاهش می دهد. به عنوان مثال اگر شما استخوانی را به شانه کاراکتر متصل کنید، استخوان هایی را که به دست او متصل کردید در موقع حرکت دادن، تکان خواهند خورد.

مطالعه کنید:  Thinkbox Software نسخه ی بتای Deadline 8 را منتشر کرد

قابلیت تعریف استخوان در این نرم افزار کاراکتر شما را به یک آدمک دیجیتالی تبدیل می کند که به او قابلیت حرکات پیچیده را در کسری از ثانیه می دهد. در این نرم افزار مدل های از قبل تعریف شده ای نیز وجود دارد که افراد تازه کار می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. افراد خبره در زمینه انیمیشن می توانند از سیستم تعریف استخوان بندی در این نرم افزار کار های بسیار زیادی را انجام دهند ، از جمله افکت اعوجاج.

 

کاربری راحت این نرم افزار (یوزر فرندلی) باعث می شود که همه از کار با این نرم افزار لذت ببرند. شما می توانید کی فریم ها، لایه های متعدد، صدا و هر آن چه که در ساخت انیمشین به آن ها نیاز دارید را به راحتی در این نرم افزار استفاده کنید.

نرم افزار انیمه استودیو این قابلیت را دارد که کار های شما را به صورت فرمت های قابل در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک و یوتوب تبدیل کند و به صورت مستقیم کارهای شما را به روی این شبکه ها منتشر کند.

درست است که معمولا با انیمیشن استودیو کار های سبکی تولید می شود ولی با قابلیت های متعدد و بی شمار آن می توان از این نرم افزار برای پروسه های پیچیده تر نیز استفاده کرد. اینترفیس سریع و راحت آن برای درست کردن انیمیشن های ابتدایی و یا فوتیج تست مورد استفاده قرار می گیرد، و این در حالی است که سیستم استخوان گذاری برای دست یابی به کارهای با کیفیت تر قابل استفاده است. از این نرم افزار همچنین در انیمیشن آواز دریا که نامزد جایزه اسکار هم شده بود، استفاده شده است و استفاده از افکت های آب در این نرم افزار بسیار دیدنی است.

مطالعه کنید:  دو کلمه وحشتناک برای استودیو های هالیوودی: فیلم انیمیشن

قابلیت های نرم افزار:

قابلیت ساخت انیمیشن با کیفیت بالا

اضافه کردن افکت های خاص به انیمیشن

ساخت ویدیو با فرمت های مختلف

ساخت کالبد بر پایه تکنولوژی انیمیشن

پشتیبانی از فتوشاپ

دارای کتابخانه های مختلف

پشتیبانی از وارد و خارج کردن فایل ویدیو HD

امکان شبیه سازی فیزیکی

پشتیبانی از فرمت های NTSC/PAL D1/DV

ساخت اشیا سه بعدی از لایه های وکتور دو بعدی

امکان ضبط کلیپ صدا

ترکیب انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی

ساخت شخصیت های سخنگو

قابلیت ترکیب ویدئو و صوت و انیمیشن

وارد کردن فایل هایفتوشاپ و Illustrator

قابلیت رسم در کاغذ

اضافه کردن افکت حرکتی و سایه

قابلیت لایه بندی در هنگام کار بر روی پروژه

توانایی ذخیره سازی فایل های پروژه

آپلود مستقیم بر روییوتوبوفیس بوک

 

منبع: CartoonBrew

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۲٫۵ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

33 + = 42

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.