اخبار

چگونه تد در مراسم اسکار حاضر شد

5.84Kviews
۰
(۰)

در بخشی از مراسم اسکار که باعث تشویق های زیادی شد یک تد کامپیوتری در کنار مارک والبرگ، بازیگر همراهش در فیلم ست مک فارلین برنده های جوایز اسکار میکس صدا و تدوین صدا را اعلام کرد.

استودیوی تیپت که فیلم مک قارلین را هم ساخته بود بهمراه ایلورا این بخش را تدارک دیده بودند. دسامبر گذشته استودیو تد دیجیتالی را برای انیمیشنی از جیمی کیمل انیمه کرده بود. چون مراسم اسکار زنده پخش میشود اینبار بخشی که از پیش ضبط شده بود باید در مراسم اسکار با حضور مارک والبرگ هماهنگ میشد.

این نمایش با همکاری مک فارلین، کارگردان تلویزیونی دان میشر و تیم اسکار انجام گرفت. بلر کلارک کارگردان تیپت که مدیر جلوه های ویژه ی تد هم بود انیمیشن را طراحی نمود.

برای کارگردانی این بخش صحنه ی اسکار توسط استودیوهای CBS دوباره سازی شد و نورپردازی و دوربینها هم به صورتی سازماندهی شدند تا صحنه ی دالبی تیایتر را تداعی کنند. بعد از آن تیپت تد را انیمه کرد و مک فارلین صدای تد را ایفا کرد.

با توجه به پنج نامزد در هر بخش، در مدت زمان ۴ هفته ۱۰ نمایش متفاوت تدارک دیده و رندر شد . نمایشهای مناسب در هر بخش در شب اسکار انتخاب شده و پخش شدند. جالب اینکه در بخش تدوین صدا دو فیلم “اسکای فال” و “نیم ساعت پس از نیمه شب”  باهم برنده شدند که با توجه به اینکه نمایش تدارک دیده شده زودتر از زمان واقعی تمام شد مارک والبرگ بقیه ی نمایش را طوری ادامه داد که کسی در خانه متوجه این موضوع نشد.

مطالعه کنید:  جدید ترین تریلر Big Hero 6

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 85 = 89

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.