اخبارکلیپ

ریگ دموی کاراکتر «هنک» در انیمیشن «در جست و جوی دوری»

2.19Kviews
۳
(۲)

ریگ کردن این اختاپوس یکی از پرچالش ترین ریگ هایی است که پیکسار با آن روبرو بود

 

تکنولوژی پیکسار نسبت به آنچه که در فیلم قبلی «در جست و جوی نمو» استفاده کرده اند کاملا متحول شده است و آن ها مجبور بودند تا کاراکتر ها را دوباره از نو بسازند. همچنین در این انیمیشن  کاراکتر ها و افکت های جذابی وجود دارد که ساخت آنها قبلا برای پیکسار ممکن نبود. از جمله این کاراکتر ها می توان به کاراکتر «هنک»، که یک اختاپوس است اشاره کرد.

شبیه سازی همه چیز از یک حرکت بازوی آن تا انقباض آن ، تا استتار آن ، پیچیدگی و صرف زمان زیادی را داشت. پیکسار برای ساخت اولین سکانس از این اختاپوس دو سال زمان صرف کرد. مهندسین پیکسار حدود شش ماه بر روی این اختاپوس کار کردند تا فقط متوجه بشوند که چطور یک نوع جدید کرو (منحنی) برای حرکات او بسازند که بازو ها بتوانند از آن استفاده کنند و فشردگی و کشیدگی او وقتی که به اطراف حرکت می کند به درستی اعمال شود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  اولین مصاحبه های نامزدهای هشتاد و پنجمین اسکار

Leave a Response

+ 79 = 89

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.