اخبار

انتشار دومین تریلر «جنگ‌های ستاره‌ای» ارزش سهام دیزنی را بالا برد

2.03Kviews
۰
(۰)

دومین تریلری که نماهایی از فیلم پرطرفدار «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود» با حضور هریسون فورد را به نمایش گذاشته، ۱٫۰۵ درصد بر ارزش سهام دیزنی در بازار بورس افزوده است.

به گزارشآنا، دومین تریلر«جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود» (Star Wars: The Force Awakens) پنجشنبه (بامداد جمعه به وقت تهران) منتشر شد. هفتمین اپیزود از مجموعه سینمایی فانتزی/علمی-تخیلی «جنگ‌های ستاره‌ای» که این بار جی. جی. آبرامز کارگردانی آن را بر عهده گرفته، طبق برنامه در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر ۹۴) در ایالات متحده آمریکا به روی پرده سینما خواهد رفت.

مزیت این تریلر دوم نسبت به اولی که در پایان ماه نوامبر گذشته (اوایل آذرماه ۹۳) منتشر شده و بیشتر جلوه‌های ویژه و بازیگران تازه مجموعه را به نمایش گذاشته بود، استفاده از عناصر فیلم‌های قدیمی مجموعه و دامن زدن به حس نوستالژی مخاطب است.

اولین فیلم « جنگ‌های ستاره‌ای» که سال‌ها بعد اپیزود چهارم نام گرفت، در سال ۱۹۷۷ با فیلمنامه جورج لوکاس و به کارگردانی خود وی ساخته و در سال‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۸۳ دو قسمت دیگر نیز تولید شد. لوکاس در سال ۱۹۹۹ فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای: تهدید شبح» را ساخت که چون داستان آن پیش از همه فیلم‌های این مجموعه اتفاق می‌افتاد و به سرآغاز داستان و شخصیت‌ها می‌پرداخت، اپیزود ۱ نام گرفت. وی در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۵ اپزودهای دوم و سوم این مجموعه را نوشت و کارگردانی کرد.

در فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود» بازیگران اولین فیلم مجموعه محصول سال ۱۹۷۷ که حالا سی و هفت سال پیرتر شده‌اند، حضور دارندهریسون فورد در نقش هان سولو، کری فیشر در نقش شاهزاده خانم لیا و و مارک همیل در نقش لوک اسکای واکر. ماکس فون سیدو، دُمنال گلیسن، اندی سرکیس، لوپیتا نیونگو، گوِندولین کریستی و اسکار آیزاک از دیگر بازیگران این فیلم هستند. داستان این فیلم در سال‌های پس از «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود ششم- بازگشت جِدای» اتفاق می‌افتد.

مطالعه کنید:  جذابیت دوباره کاغذ در عصر الکترونیک

تریلر دوم فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود» لحظه‌ای را نشان می‌دهد که لوک اسکای واکر نقاب پدرش، آناکین اسکای‌واکر/دارت ویدر را که در پایان اپیزود ششم در جنگ با او کشته شد، پیدا می‌کند. در این تریلر همچنین ربات مشهور R2D2 و شخصیت هان سولوی پا به سن گذاشته در کنار یار دیرنش، چوباکای پشمالو دیده می‌شود.

سایت اینترنتی marketwatch.com گزارش داد که سهام شرکت دیزنی، از تهیه‌کنندگان «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود ششم- بازگشت جِدای» با انتشار تریلر «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود» در روز پنجشنبه رشدی ۱٫۰۵ درصدی را تجربه کرد. والت دیزنی پیکچرز این فیلم را با همکاری لوکاس‌فیلم و بَدربُات تهیه کرده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

5 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.