اخبارانیمیشن ایران

انیمیشن «سلامی برای روح الله» سال ۹۴ساخته مي شود

2.12Kviews
۰
(۰)

انیمیشن سینمایی «سلامی برای روح الله» اوایل سال ۹۴ به مرحله تولید می‌رسد.

بهروز خندان‌دل کارگردان این انیمیشن به سوره سینما گفت: این اثر در جشنواره‌های مختلفی شرکت کرده، مورد توجه قرار گرفته و جوایز بسیاری دریافت کرده است. تا آخر امسال هم این فیلم در جشنواره‌های رویش، اروند و دو سالانه پویانمایی تهران حضور خواهد داشت. از آنجا که قصه این فیلم در فرانسه و زمان اقامت حضرت امام (ره) در نوفل لوشاتو رخ می‌دهد این انیمیشن به زبان فرانسه هم دوبله شده تا در فستیوال‌های خارجی با مخاطبانش ارتباط برقرار کند.
وی درباره تولید فیلم سینمایی «سلامی برای روح‌الله» گفت: بخش قابل توجهی از فیلمنامه سینمایی نوشته شده، مساله ای که بسیار مورد توجه ما قرار دارد ارتقای سطح کیفی طراحی تصاویر و پرداخت درست به مضمون است. امیدوارم تا پایان سال مراحل نگارش به اتمام برسد تا بتوانیم ابتدای سال ۹۴ پیش‌تولید این انیمیشن سینمایی را آغاز کنیم.
اواخر سال گذشته خندان‌‌دل، کارگردان انیمیشن «سلامی برای روح‌الله» جایزه جشنواره فیلم عمار را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد و معظم ‌له با دریافت جایزه معنوی جشنواره، هدیه‌ای را به وی اهدا کردند. انیمیشن «سلامی برای روح‌الله» محصول حوزه هنری است و اشاره‌ای به ماجرایی واقعی دارد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  علم رنگ ها - قسمت نهم: نمودار رنگی CIE

Leave a Response

+ 88 = 89

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.