اخبار

سگی که پسری کوچک را به فرزندخواندگی قبول می کند

4.06Kviews
۰
(۰)

«آقای پیبادی و شرمن» فیلم پویانمایی جدید «دریم وورکز» است. داستان درباره یک سگ بسیار باهوش با نام آقای پیبادی است که شرمن، یک پسر کوچک را به فرزندخواندگی قبول می کند.

تای برل هنرپیشه، صدای آقای پیبادی است و درباره استفاده از تخیل برای خلق شخصیتش می گوید: «باید خیلی سریع خجالت را کنار بگذاریم، زیرا در حالیکه سعی می کنیم شخصیتمان را خلق کنیم، گروهی از افراد دارند به ما نگاه می کنند. هنگام کار، راب مینکاف، کارگردان فیلم، دنیایی را برایمان خلق کرد و به ما همواره گوشزد می کرد کجا هستیم و چه چیزهایی اطرافمان وجود دارد. آنچه فرد را عصبی می کند این است که نمی دانیم در حال ساخت چه چیزی هستیم. بنابراین وقتی چند هفته پیش فیلم را دیدم، هیجان زده شدم.»

حال و هوا، ماجراجویی ها و شخصیت های داستان بگونه ای خلق و طراحی شده اند که «آقای پیبادی و شرمن» بتواند توجه عموم تماشاگران را، اعم از کودک و بزرگسال، به خود جلب کند.

راب مینکاف، کارگردان فیلم می گوید: «وقتی جوانتر بودم، کارتون نگاه می کردم و وقتی بزرگ شدم فهمیدم افرادی که این فیلم ها را می سازند، لزوما آنها را فقط برای کودکان درست نمی کنند، بلکه برای خودشان می سازند. یعنی می خواهند از آن لذت ببرند و این موضوع در مورد کارتون های باگزبانی و دافی داک صدق می کند. به همین دلیل قانع شدم که این بهترین روش است. یعنی ما هم می توانیم از آن لذت ببریم و نه فقط برای کودکان است و نه فقط برای والدینشان. ولی وقتی به کودک درون خود رجوع می کنیم، فیلمی می سازیم که برای همه جالب است.»

مطالعه کنید:  گالری کانسپت آرت انیمیشن های کلاسیک دیزنی

فیلم «آقای پیبادی و شرمن» طی ماههای فوریه و مارس در اقصی نقاط جهان اکران می شود.

یورو نیوز

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

1 + 6 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.