تماس با ما

خانه انیمیشن ، خانه ایست برای تمام خانواده ی بزرگ انیمیشن ایران.

- Advertisement -
اخبار

Thinkbox Software پلاگین Stoke MX را برای ۳ds Max منتشر کرد

2.43Kviews

Stoke MX.

یک پلاگین شبیه ساز ذرات، جهت ساده کردن و سرعت بخشیدن برای ساختن ابرهایی با تعداد ذرات بسیار زیاد که توسط فیلدهای سرعت رانده شده اند.

امکانات خاص این پلاگین

·         ساخت ذرات با استفاده از دیگر سیستم های ذره ای، مش ها، احجام، ورتکس ها و لبه ها به همراه امکان انتخاب و همچنین امکان استفاده از شبیه سازی های FumeFX

·         امکان شبیه سازی ذرات با استفاده از بردار سرعتی که از دیگر سیستم های ذرات مانند نیروهای موجود در ۳ds Max، FumeFX و Thnikbox Ember ایجاد شده باشد.

·         امکان ترکیب، جمع و یا حذف واگرایی های موجود در فیلدهای سرعت مخصوص ذرات برای تولید حرکت مایعات

·         کشینگ کارامد در حافظه برای سرعت در تغییر جزئیات و نمایش آنی

·         استفاده از چندین رشته (Thread) در نوشتن فایلهای PRT به جهت افزایش سرعت

·         هماهنگ با سیستم بخش بندی Thinkbox Deadline

·         امکان استفاده حداکثری از MAXScript

·         هماهنگی با Thinkbox Krakatoa برای رندر و امکانات آن برای تغییرات زمان رندر

·         هماهنگی با نرم افزار مش سازی  Thinkbox Frost

 در ویدیو زیر می توانید تبدیل ۱۷۰ هزار ذره به ۱۵ میلیون ذره را توسط این پلاگین مشاهده کنید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا / ۵٫

مطالعه کنید:  SynthEyes با دید چند دوربینه بروز شد

1 Comment

Leave a Response

5 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.