اخبارانیمیشن ایران

فروش اینترنتی انیمیشن «پیام راشل کوری ۲» آغاز می‌شود

3.84Kviews
۳
(۲)

فروش اینترنتی انیمیشن کوتاه «پیام راشل کوری ۲» به کارگردانی فرهاد عظیما از طریق سایت کوثر kosar3D.com از تاریخ ۱۲ اسفند آغاز می‌شود.

فروش اینترنتی انیمیشن کوتاه «پیام راشل کوری ۲» به کارگردانی فرهاد عظیما برگزیده جشنواره فیلم عمار و کارگردان انیمیشن نبرد خلیج فارس از طریق سایت کوثر kosar3D.com  از تاریخ ۱۲/۱۲ آغاز می‌شود و قرار است به مدت نامحدود ادامه داشته باشد.

بر همین اساس متقاضیان پیش‌خرید اینترنتی انیمیشن کوتاه پیام راشل کوری ۲ می‌توانند از طریق سایت فروش این  انیمیشن به نشانی اینترنتی  اقدام به ثبت نام نمایند؛ ضمن این که علاقمندان می‌توانند به همراه انیمیشن پیام راشل کوری ۲، دیگر انیمیشن‌های تولید گروه انیمیشن‌سازی فاطمةالزهرا(س) را نیز در قالب یک بسته جداگانه خریداری نمایند.

در این انیمیشن که مرحله تولید آن حدود ۸ ماه به طول انجامیده، نبرد احتمالی نیروهای مقاومت علیه اسرائیل در زمان آینده با تکنیک سه بعدی به تصویر کشیده شده است و در این نبرد، جنگنده‌های نیروی مقاومت جمهوری اسلامی مامور به مهار حمله موشکی اسرائیل می‌شوند که به فتح بیت‌المقدس توسط نیروهای مقاومت منتهی می‌شود.

به گزارش فارس، انیمیشن پیام راشل کوری ۲ موفق به کسب جایزه بهترین دستاورد فنی از چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار شده و تاکنون مورد استقبال فراوان مخاطبان ایرانی و بین‌المللی قرار گرفته است.

گفتنی است هزینه تولید این انیمیشن کاملا بصورت خصوصی بوده است و هیچ سازمان و نهادی در تهیه این اثر مشارکتی نداشته است

مطالعه کنید:  وکوم سینتیک پرو 13 و 16 اینچی رونمایی شد

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

4 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.