اخبارکلیپ

تریلر Gravity را ببینید

3.61Kviews
۰
(۰)

در فیلم Gravity تنها چهره دو بازیگر دیده می شود؛ ساندرا بولاک در نقش دکتر رایان استون و جورج کلونی در نقش مت کوالسکی. آنها در لباس های فضایی خود مشغول کار روی تلسکوپ فضایی هابل هستند که زباله های سرگردان به جای مانده از یک ماهواره روسی به شاتل فضایی شان اصابت می کنند و تراژدی شروع می شود. 

تریلر جدید این فیلم که کارگردانش آلفونسو کوارون است به تازگی منتشر شده. فیلم چنان نفس گیر و جذاب به نظر می رسد که خالق فیلم های جریان ساز تحسین شده ای مثل Terminator 2 و Avatar که هر یک در زمان خود پرفروش ترین فیلم های دنیا شده اند، یعنی جیمز کامرون نیز به حرف آمده و آن را ستوده. 

آقای کامرون می گوید Gravity او را کاملا «نقش زمین» کرده و می افزاید: «به نظرم این بهترین تصویرسازی فضایی است، فکر می کنم این بهترین فیلم فضایی است که تا امروز کار شده، و  مدت های مدید تشنه دیدن چیزی در حد این فیلم بودم

او در ادامه می گوید: «آلفونسو و ساندرا با هم فیلمی ساخته اند که در آن تجسمی بی نقص از یک زن تنها را می بینید که در جاذبه صفر، برای زندگی خود می جنگد… او (ساندرا بولاک) تنها کسی است که می توانست این چالش باورنکردنی را نمایش دهد. از جایی که من ایستاده ام کارش هیچ کم از اعضای سیرک خورشید )Cirque du Soleil معروف ترین سیرک دنیا) ندارد.»

مطالعه کنید:  انتشار دومین تریلر «جنگ‌های ستاره‌ای» ارزش سهام دیزنی را بالا برد

قرار است این فیلم ۱۲ مهر روی پرده سینماها برود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 71 = 75

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.